JEG KJENNER DEN! :D

Vinterland

Flørter med forumet
Eeeendelig! :))
Jeg kjenner fostersekken nå! Var nesten beskymret for at noe var galt inni der.
Ultralyden på fredag gikk veldig fint, å vi ble satt tilbake 3 dager. Jeg ble sjokkert når jeg så den lille, og gynekologen snudde skjermen til meg med engang han stakk inn det ultralydapparatet inni der nede, uten å sjekke om hjertet banket, noe som jeg selvfølgelig så med engang siden jeg har vært på et par tidlige ultralyder før og visste hvor jeg skulle se. :)
Jeg var veldig klar for å drikke i helga, å hadde kommet frem til at det verken var foster eller liv inni magen, så jeg var litt skuffa for den, men selvfølgelig overlykkelig. Det er ikke noe jeg heller vil enn å gi min datter en lillesøster eller bror! :D
Så vi har termin 7.januar. ;) 
Har foressten kjent prikking inni der som har kommet plutselig. Men bare 2-3 ganger. Så det er liv der inne! :D

Grattis:) God når man får se sånne ting:)

Du kjenner hva da?? Skjønte ikke helt jeg.. [8D]

Uansett, veldig bra at alt var bra! [:D]

Sekken til fosteret, livmora, alle har forskjellige navn på det. ;) Jeg kjente den ikke forje uke, så var så beskymra siden jeg trodde man skulle kjenne den over bekkenkanten fra uke 8 som var helt feil :)

Å har kjent prikkinger i magen fra babyen, regner jeg med, er samme som sist. og føles ikke ut som luft, kan jo godt henne det er det, men jeg liker å tro det er babyen! ;)

ORIGINAL: JeanettT

Sekken til fosteret, livmora, alle har forskjellige navn på det. ;) Jeg kjente den ikke forje uke, så var så beskymra siden jeg trodde man skulle kjenne den over bekkenkanten fra uke 8 som var helt feil :)

Å har kjent prikkinger i magen fra babyen, regner jeg med, er samme som sist. og føles ikke ut som luft, kan jo godt henne det er det, men jeg liker å tro det er babyen! ;)

Hvordan kjenner du fostersekken??
Er litt grønn på dette jeg..[8|]

Det lurer egentlig jeg og på, siden fostersekken er inni livmoren...

hm, da sier vi livmora da.
Man kjenner jo det begynner å komme opp der nedi. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det :)

Hvor langt er du på vei?

ORIGINAL: lykkelig..

ORIGINAL: smurfhild

det var voldsomt til kverulering her da[8|][:-] Dere skjønte vel hva hun mente eller???

signerer..

Må vel være lov å spørre når man ikke skjønner[8|]
kverrulerer ingenting jeg, bare nyskjerrig[:)]

ORIGINAL: lykkelig..

ORIGINAL: smurfhild

det var voldsomt til kverulering her da[8|][:-] Dere skjønte vel hva hun mente eller???

signerer..

Back
Topp