Jeg kjeder meg!

Vesla85

Gift med forumet
Ja, tro det eller ei.. Men må si jeg er glad jeg har en aktiv 2 åring her til vanlig, ellers har jeg kjeda meg ihjel sånn som vi har det akkurat nå [:D]

I dag er sambo og vesla på hytta til svigers, så jeg og Adrian er alene hele dagen. Hva gjør Adrian? Jo, han sover.. Så ikke mye selskap i han gitt [8D]

Så nå har jeg brukt gooood tid på helgavasken. Støvsuga og vaska hele huset, lagt sammen klær, sterilisert flasker og satt klar i kjøleskapet, vært utenfor huset med hunden så han har fått gjort i fra seg, rydda i alle mapper på pc'n osv. 
Klokka er bare 14, what to do resten av dagen da? Egentlig burde jeg sove sammen med Adrian, men det greier jeg vel ikke. Maaaaaasse energi ja!

ORIGINAL: marie og spira

jøss, hvor har du henta energien din da?! [:D] send litt hit!! har en ganske aktiv 16 mnd gammel gutt her jeg, er fortsatt høygravid og kunne gjerne tenkt meg litt ekstra overskudd [8D][:D]

men utrolig deilig å ha det som du beskriver... tips til resten av dagen: bak noe til barselbesøk, begynn på fotoalbum til adrian, lag middager som kan fryses ned til travle dager, husarbeid/oppussing?, lage hjemmeside/blog av barna... er jo noe du kan gjøre [:)]

Ja den siste mnd av svangerskapet så var jeg fullstendig tappa for energi. Orka absolutt ingenting, ville bare sove og sove. La meg kl 21 på kveldene osv.
Nå etter Adrian ble født så flommer energien over! Skikkelig deilig følelse! Kan fint sitte oppe og slappe av til 23-24 om kveldene, oppe for mating en par ganger på natta, og likevel være uthvilt når storesøster våkner før fuglene fiser (06-07) [:D]

Back
Topp