jeg kjeder meg

hegemw

Forumet er livet
sitter her alene mens mannen min tapetserer soverommet vårt sammen med pappa, så har jeg surfet og finner ikke på ting å gjøre, så får plage dere litt da, hehe.
dere gjør ikveld da?

alene hjemme her. Sitter her og prøver å planlegge siste juleshop-innspurten....
har et par presanger igjen....
vet ikke ka i all verden eg skal kjøpe til sambo[&:]

skal ha skriftlig eksamen i morgen, så burde vel lese..men er drittlei, å gidder rett å slett ikke..kan en del da, så stryker nok ikke, men nå gir jeg F*** i å få 1 eller b..off dårlig innstilling som student ja..[:D]
så tror jeg skal høre med sambo om vi skal spise noe godt, å se en film eller noe..

lykke til da babytutta, det går nok bra ja.

hope, holder kanskje med en pos test til ahn til jul, :) jeg kjøper klær til  min iår jeg, han har bursdag til torsdag også s¨å da skal han få barbermaskin

ORIGINAL: hegemw

hope, holder kanskje med en pos test til ahn til jul, :) jeg kjøper klær til  min iår jeg, han har bursdag til torsdag også s¨å da skal han få barbermaskin

ååååå... skulle gjerne gitt han en positiv test til jul[:D] hadde nok holdt det[;)]
men siden eg har testedato på julaften, så blir det jo litt seint å stikke ut å kjøpe noe annet
om dette ikke skulle gå helt veien.....[8|]
(men det SKAL gå bra dette[:D]...)

ORIGINAL: hegemw

takk snuppa[:)]

Back
Topp