Jeg kjeder meg

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Nå har jeg vært i permisjon siden påske. Formen er god. Ikke utålmodig, det tillater jeg meg ikke å bli før etter termin.

Men jeg kjeder meg så fryktelig! Været er ikke like bra lengre, så å nyte det går ikke. Mannen har bilen så det å stikke på spontane turer utgår.

Vasking av hus = æsj.

Jeg er virkelig ikke skapt for å gå hjemme. Når baby endelig kommer så blir det mening med tilværelsen igjen. :-) Men sånn som det er nå... Kjeder meg!! :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min permisjon starter neste fredag og jeg tror de første dagene vil nytes. Deretter vil jeg kjede meg og savne jobben ;). Gruer meg til det....

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Her går dagene også tregt. Må bare si ja til alle aktiviteter, om det så er å besøke grandtanter, utstillinger eller være med å hente noen på skolen :p Bruker ellers tiden på litt husarbeid, shopping, baking/matlaging til fryseren og lære meg håndarbeid. Nå har jeg hatt et litt vel høyt tempo noen uker, presset meg hver dag. Blitt slått ut av kroppen som tydeligvis vil ha litt ro nå :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Da er vi to! Vært 100% sm siden 10 april. Selv om jeg bare jobbet 50% siden januar har jeg i hvert fall kommet meg ut av huset og truffet folk og pasienter på jobb og det har vært deilig!. Nå går jeg bare her og trakker.. Ser tv, sitter ute litt, rydder, og holder på å gå på veggene. Storesnuppa er i bhg på dagene - er jo dritkjedelig og være hjemme med tjukkeslappfiskmammaen ;-)
Bah! Håper babyen kommer om ikke altfor lenge.. Permisjonen begynner jo ikke før 5.mai - så ett godt stykke med kjedesegtid igjen ;-)

Jeg har gått hjemme siden begynnelsen av feb. Men jeg kjeder meg ikke, kan bli litt ensomt til tider, men jeg har så mye smerte i kroppen at det begrenser meg endel. Så heldigvis får jeg vel si, har jeg lært meg å bare kunne gå hjemme uten noen spesielt å finne på, og bare være her, uten å kjede meg...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har gått hjemme siden begynnelsen av feb. Men jeg kjeder meg ikke, kan bli litt ensomt til tider, men jeg har så mye smerte i kroppen at det begrenser meg endel. Så heldigvis får jeg vel si, har jeg lært meg å bare kunne gå hjemme uten noen spesielt å finne på, og bare være her, uten å kjede meg...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Samme her, har gått hjemme fra september i høst, men teller vel helt ikke med at jeg lå helt utslått i høst.
Prøver å være litt sosial, men kroppen tillater ikke for mye, så kommer meg ihvertfall ut en gang i uken, kommer ann på formen. Har baket litt og laget litt mat til barseltiden som er fryst ned. Greit å ha når vi er for slitne til å lage mat pga en skrikende baby eller å kunne servere litt godsaker når vi får besøk ;) jeg sitter å måler og komanderer ma'en, mens han henter og gjør alt som bekkenet mitt ikke liker :P team work!

Gruer meg litt selv til å gå ut i permisjon. Jeg har kun 2 dager igjen å jobbe, og ser for meg at det kan bli litt kjedelig før babyen kommer. Alt babyutstyret står fortsatt flatpakket i boden, så det blir koselig å begynne å få pakket opp alt og sette ting på plass, vaske alle klær og forberede :)
Er du ferdig med alt allerede? :) Håper du klarer å nyte tiden litt også. Før du aner, så blir tilværelsen snudd på hodet ;)

Skriver under her, kjedet meg første dag i permisjon :p jaja... ikke lenge igjen nå :)

Jeg har vært hjemme lenge, lenge, lenge og kjeder meg ikke enda, selv om permisjonen min egentlig ikke starter før til fredag. Men jeg kjenner jeg er så utålmodig! I morgen (torsdag) er jeg like langt på vei som da storebror ble født! Trodde ikke jeg skulle bli så utålmodig og lengte sånn etter fødsel, men det her er slitsomt... :-P Kan bli noen lange uker frem til termin! :-P

Jeg har vært sykemeldt siden januar. Det som plager meg mest er at jeg ikke får gjort noen ting, og føler meg totalt ubrukelig fordi jeg ikke strekker til :( så kjenner jeg at dagene blir lange og ensomme.. Bare 11dager til termin så håper det skjer noe snart :)

Ah jaa det blir kjedelig i lengden, vært altfor mye hjemme selv i løpet av svangerskapet, men jeg har samtidig nytt det veldig og kosa meg masse. Har og nesten flydd på veggen, men har hentet meg inn igjen :p

Gruer meg litt selv til å gå ut i permisjon. Jeg har kun 2 dager igjen å jobbe, og ser for meg at det kan bli litt kjedelig før babyen kommer. Alt babyutstyret står fortsatt flatpakket i boden, så det blir koselig å begynne å få pakket opp alt og sette ting på plass, vaske alle klær og forberede :)
Er du ferdig med alt allerede? :) Håper du klarer å nyte tiden litt også. Før du aner, så blir tilværelsen snudd på hodet ;)

Ja, det gjorde jeg den første uken. Påskeuken. Den gikk jo fort. Da hadde vi huset fullt av folk.

Jeg er jo vant til å gå på jobb og ha mange samtaler med folk iløpet av en dag. Så det er rett og slett litt ensomt :-P

Mamma sier at hvis jeg hadde vært hjemme lengre så hadde jeg blitt vant til det og funnet en rytme. Stemmer nok det.

Håper babyen kommer til helga. Da har jeg termin og mister ingenting av permisjonen :-D

Mamma sier at hvis jeg hadde vært hjemme lengre så hadde jeg blitt vant til det og funnet en rytme. Stemmer nok det.

Håper babyen kommer til helga. Da har jeg termin og mister ingenting av permisjonen :-D

Haha, det samme tenker jeg, ho kan godt vente til termin for å slippe å miste noe av permisjonen. Jeg kjeder meg jeg og, og kjenner lunta er litt kortere enn vanlig når det kommer til mannens evne til å gi beskjed om når han kommer hjem, planlegging og få oppmerksomheten bort fra tv-serie / spill / soving... Han er ikke vant med at jeg må få ut hele skravlekvota mens han er hjemme (nesten hele, skravler litt på telefon med venninnene som bor langt unna og...)

Jeg fyller opp dagene med kiropraktor og manuellterapeut, pluss jordmor timer og akupunktur. Høres jo helt superalternativ ut her, men både kiropraktoren og manuellterapeuten har god effekt på bekkenløsningen, og jeg tenker at det kan umulig å skade å bli stukket nåler i, jeg fikk meg hvertfall en dupp på benken der i dag hvertfall :D

Strikketøy og symaskin og internett er vel det som holder meg fra å gå på veggen :D

Haha, det samme tenker jeg, ho kan godt vente til termin for å slippe å miste noe av permisjonen. Jeg kjeder meg jeg og, og kjenner lunta er litt kortere enn vanlig når det kommer til mannens evne til å gi beskjed om når han kommer hjem, planlegging og få oppmerksomheten bort fra tv-serie / spill / soving... Han er ikke vant med at jeg må få ut hele skravlekvota mens han er hjemme (nesten hele, skravler litt på telefon med venninnene som bor langt unna og...)

Jeg fyller opp dagene med kiropraktor og manuellterapeut, pluss jordmor timer og akupunktur. Høres jo helt superalternativ ut her, men både kiropraktoren og manuellterapeuten har god effekt på bekkenløsningen, og jeg tenker at det kan umulig å skade å bli stukket nåler i, jeg fikk meg hvertfall en dupp på benken der i dag hvertfall :D

Strikketøy og symaskin og internett er vel det som holder meg fra å gå på veggen :D

Haha! Godt å lese vi er flere.

I dag er jeg til og med sur. Sa til mannen at jeg var som en ape i bur og trenger å underholdes litt. Og i dag hadde han bare halv dag på jobb. Spurte om han kunne hente meg og ta meg med på noe gøy/koselig. Bare vi to før vi henter ungene.

Fikk som svar: ja, jeg skal se hva jeg finner på. (Nusse-smiley).

Jeg dusja, sminka meg og var klar kl. 12.

Tror du han kom? Tror du han sendte sms? Neeeeida.

Og når jeg sender sms å lurer på når han kommer hjem så sier han rundt kl 16, som vanlig.

Great. Han glemte meg. Dro å drakk kaffe med noen kolleger.....

Jeg har ikke sagt noe om det ennå. Men sur, det er jeg... :-P

I dag er jeg til og med sur. Sa til mannen at jeg var som en ape i bur og trenger å underholdes litt. Og i dag hadde han bare halv dag på jobb. Spurte om han kunne hente meg og ta meg med på noe gøy/koselig. Bare vi to før vi henter ungene.

Og når jeg sender sms å lurer på når han kommer hjem så sier han rundt kl 16, som vanlig.

Jeg har ikke sagt noe om det ennå. Men sur, det er jeg... :-P

Uff, stakkar! Skjønner godt du ble sur!
Du får gi han en sjanse til å gjøre opp for seg med å finne på noe ekstra kjekt for dere ;) etter at du har fått sagt ditt :P

Uff, stakkar! Skjønner godt du ble sur!
Du får gi han en sjanse til å gjøre opp for seg med å finne på noe ekstra kjekt for dere ;) etter at du har fått sagt ditt :p

Dette er nok min feil skal du se. For at jeg tolket: `Jeg skal se hva jeg finner på. (nusse-smiley)` som at han faktisk hadde tenkt å finne på noe og eventuelt gi meg beskjed hvis han ikke kom på noe.....

Med termin på søndag så er sjansene ganske store for at det kan bli vanskelig å finne på noe bare oss to på en veldig veldig lang stund . :P

Dette er nok min feil skal du se. For at jeg tolket: `Jeg skal se hva jeg finner på. (nusse-smiley)` som at han faktisk hadde tenkt å finne på noe og eventuelt gi meg beskjed hvis han ikke kom på noe.....

Med termin på søndag så er sjansene ganske store for at det kan bli vanskelig å finne på noe bare oss to på en veldig veldig lang stund . :p

Den type kommunikasjonsfeil er bare så sinnsykt typisk hos menn :P For så lenge det ikke er en konkret avtale med en plan så gjelder det jo ikke, de har jo ikke glemt ut noe, det var jo aldri blitt skikkelig avtalt. Grr... Har vært borti tilsvarende selv noen ganger ja! Men de vil jo som oftest godt da :D

Med termin på søndag så er sjansene ganske store for at det kan bli vanskelig å finne på noe bare oss to på en veldig veldig lang stund . :P
Uff, da! Han får finne på en annen måte å gi deg litt ekstra oppmerksomhet ;) kanskje frokost på sengen, litt massasje eller noe sånt ;)

Jeg har ikke sagt noe om det ennå. Men sur, det er jeg... :p

Skjønner at du ble skuffet...
Dette var jo en fin mulighet til å kose dere sammen bare dere en siste gang før baby kommer.

Mannfolk :smiley-angry026

Back
Topp