Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sharon
Ingen som kan fortelle noe spennende?
Hva har dere gjort i dag? vi har vært å handla høstsko til vesla. og besøkt ei venninne... ellers bare sløva.
Hva gjør dere på i kveld? sitter å sløver ved pcen, skal dusje og legge meg straks...
Hva skal dere i morgen? vet ikke, besøke deg slik at du ikke kjeder deg??? [:D]
ORIGINAL: vw*engel
Hva har dere gjort i dag? vi har vært å handla høstsko til vesla. og besøkt ei venninne... ellers bare sløva.
Hva gjør dere på i kveld? sitter å sløver ved pcen, skal dusje og legge meg straks...
Hva har dere gjort i dag?
Hva gjør dere på i kveld?
Hva skal dere i morgen?
ORIGINAL: MiniMoi
Har nok ikke noe spennende å komme med desverre.. Kjeder meg selv jeg.. Ser på frustrerte fruer på pcen mens sambo spiller ps.. I dag har jeg bare jobbet og i morgen skal vi til Oslo og hente spisestue [:)]
Hva med deg da Sharon, hva har du gjort i dag?
Takk for koselig kommentar på bloggen min forresten! [:D]
ORIGINAL: Hope4 med ny spire
Hva har dere gjort i dag?
Hva gjør dere på i kveld?
Hva skal dere i morgen?
Er på besøk hos mamma...uten Kian....deeeilig for da kan jeg sove lenge på morran [:D] Så idag har jeg vært og handlet masse nye klær til han...Pluss en haug med mammaklær til meg...Begynner og bli for stor til di klærna jeg har og di jeg hadde med Kian er liksom så kjedelig siden jeg hadde så få mamma klær...Ble lei dem...[8D][:D]
Ikveld ser jeg på American pie sammen med mamma og spiser smash...Kosa oss tidligere ikveld med hjemmelaget gryterett...nam [:)]
Imorra skal jeg kjøre den laaaang veien hjem (21 mil) sammen med jenten mine...Gruer meg...vil ikke reise hjem...[8|]
Hva slagst høst sko ble det på snuppa?
Gjerne link[:D]
Like innholdsrik lørdagskveld som meg tydeligvis[8D]
Ja, det er bare å hoppe i bilen å komme.
Merker jeg blir helt satt ut og rastløs når de to store mennene i mitt liv er borte på en gang. Nei har ingen elsker, jeg snakker om samboer og pappa[8D] Heldigvis har jeg minimannen å kose meg med da:)
Hva slagst høst sko ble det på snuppa?
Gjerne link[:D]
Like innholdsrik lørdagskveld som meg tydeligvis[8D]
Ja, det er bare å hoppe i bilen å komme.
Merker jeg blir helt satt ut og rastløs når de to store mennene i mitt liv er borte på en gang. Nei har ingen elsker, jeg snakker om samboer og pappa[8D] Heldigvis har jeg minimannen å kose meg med da:)
har leita side opp og side ned etter link, men finner ikke.
så jeg skal ta bilde i mårra, og slenge ut :)
de er såååå fine, lilla å greier hehehe :) viking gore tex.
ååå, jeg stoooorkoser meg når gubben jobber seint, har tatt opp flere sånne jentefilmer,
så da er det bare å benke seg til i sofaen...
hva slags blogg har du funnet????
min???hehehehhehe
ORIGINAL: eLLe*meLLe
Hva har dere gjort i dag? Vært og kjøpt nye høstsko til Liam, og kjøpt sofa til stue nr. 2
Hva gjør dere på i kveld? Gubben har malt og jeg har ordnet i huset. Nå slapper vi av i sofaen :)
Hva skal dere i morgen? Kommer litt an på været. Ihvertfall kose masse med lillegutt [:)]
ORIGINAL: eLLe*meLLe
Hva har dere gjort i dag? Vært og kjøpt nye høstsko til Liam, og kjøpt sofa til stue nr. 2
Hva gjør dere på i kveld? Gubben har malt og jeg har ordnet i huset. Nå slapper vi av i sofaen :)
Hva skal dere i morgen? Kommer litt an på været. Ihvertfall kose masse med lillegutt [:)]
Så gøy med ny sofa da[:D]
Alltid gøy med nytt.
Hva slags sko har du kjøpt da, gjerne link[:D]
Det er det beste som finnes på denne jord nå.....kose med lillegull.
Finnes det noe bedre enn disse nydelige, herlige, skjønne april09 barna? Ikke som jeg kan komme på i alle fall.

De var veldig stilige[:D]
Men er de lave som vanlig joggesko?