Jeg kjeder meg.. Tips?

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Hva driver dere andre på med i dag? :) Jeg har ryddet kjøkkenet, vasket kjøleskapet, og ellers bare slappet av på sofaen. Sett på tv, surfet på nettet. Kikker på babyutstyr på nettet, :) prøver å ikke bli for engasjert. For jeg skal fortsatt vente litt med å handle..

Noen som har tips til hva jeg kan finne på? :D

Rydde klesskapet :P eller så kan du få lov P komme hjem til meg å rydde mitt mini walkin xD det ser mer ut som en garasje xD

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Rydde klesskapet :p eller så kan du få lov P komme hjem til meg å rydde mitt mini walkin xD det ser mer ut som en garasje xD

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Oi, det var et veldig fornuftig forslag. Vi har faktisk en stoooor haug med klær på det som skal bli barnerommet.. De må sorteres, og vaskes (noe rent og noe skittent, men ikke lett å vite lenger :p ) Og så må klesskapet ryddes og sorteres.. Sukk. Haha. Jeg skal tenke på det litt..

Oi, det var et veldig fornuftig forslag. Vi har faktisk en stoooor haug med klær på det som skal bli barnerommet.. De må sorteres, og vaskes (noe rent og noe skittent, men ikke lett å vite lenger :p ) Og så må klesskapet ryddes og sorteres.. Sukk. Haha. Jeg skal tenke på det litt..
Haha ja da har du noe å finne på fremover :D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

oooh titanic?:p neida uuf jeg kjeder meg visst jeg også XD

Hahaha.. Godt vi er to. Vi burde jo faktisk sett titanic mens vi spiste, men jeg er usikker på om mannen og svogeren min er enig med meg.. :p

Kjeder meg ikke så veldig egentlig. Ligger på en solseng og nyter dette synet ;)
ImageUploadedByBV Forum1381064604.634558.jpg

Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3

Åååå ikke misunnelig i det hele tatt ... bare høljer ned utenfor

Haha ja da har du noe å finne på fremover :D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Jeg har satt i gang! Tusen takk for at du ga meg et lite spark. Nå sitter jeg i stuen med enorme mengder klær og sengetøy og håndkler på gulvet foran meg!! Sortering for fullt, og Greys på skjermen :D :D

Jeg har satt i gang! Tusen takk for at du ga meg et lite spark. Nå sitter jeg i stuen med enorme mengder klær og sengetøy og håndkler på gulvet foran meg!! Sortering for fullt, og Greys på skjermen :D :D
flink jente :D

Her har sommerklærne tatt turen på loftet og vinterklærne er tatt fram :) pluss at jeg måtte ta en dobbel sjekk på klærne for det er vel ikke alt som passer framover ;) så da ble det de romsligste klærne som fikk komme ned :-P

Åssen går ryddinga?:D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Åssen går ryddinga?:D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Jeg er ferdig! Å Gud så godt! :) Alt er ryddet og sortert. Det som skulle i skapet er havnet i skapet, og første klesvask er allerede kjørt! :D :D Nå er det middag i ovnen.

Back
Topp