Jeg kjeder meg! og andre ting...

Lush

Forelsket i forumet
Urk!
Kjeder meg så SINNSYKT på jobb, tirsdager og onsdager jobber jeg 9 timer alene, og det er ikke veldig mange kunder innom.
Jeg har lest nyheter på vg, dagbladet, aftenposten, nrk, lokalavisa.
Deretter har jeg googla alt om uke 16...
Jeg har sett på barnevogner, og lest Mars 2012 forumet, og Mai 2012 forumet.

Dager som dette får ordinær UL til å virke som en EVIGHET unna. 5 timer igjen på jobb. Puh.

Tenkte jeg skulle prøve å "pønske" ut hvordan jeg skal fortelle at jeg er gravid.
I fjor var jeg gravid, og ville holde det hemmelig til uke 12, sa det til kusina mi dagen jeg fant det ut, i og med at hun også var gravid.
Tok ikke mange dagene før jeg fikk høre fra folk, hører du er gravid.
Kusina mi hadde sladra. Jeg ble sinnsykt forbanna, og konfronterte henne, noe som resulterte i at hun ikke svarte meg på flere måneder. Hun skjønte jo hun hadde driti seg ut. 1 uke før julaften (skulle vært 12 uker på julaften) dro vi på UL, og fant ut at jeg hadde hatt en MA. Så det var den jula...

Men denne gangen da, så har jeg faktisk holdt det hemmelig, og skal holde det hemmelig til etter ordinær UL, tenkte kusina mi skulle få lov å finne det ut via Facebook feks, bare sånn at hun syns det er litt kjipt at jeg har holdt det hemmelig så lenge, og at hun får vite det på samme måte som alle andre... (selvom jeg ikke er så innmari fan av "JEG SKAL BLI MAMMA" poster på Facebook, så må finne en vri på det. Ideer?)

Hva med å finne deg en hobby til å plundre med på jobb? Lage smykker? Pynt? Julekort? :)

Uansett hva kusinen din har gjort, og hva hun mener er alt opp til deg - du bærer ditt eget barn, og forteller når du føler for det :)

Jeg er førstegangs, og det er bare familien vår som vet. Er heller ikke sånn som forteller til hele verden om at jeg skal bli mamma - har et risikosvangerskap, venter med å fortelle til resten fram til like etter fødselen. Nyter svangerskapet i fred og ro :)

Stå på ditt! :)

Hva med å legge ut et bilde på facebook av en bolle i en ovn? Ser det er noen som gjør det... Hehe

Sillebedille skrev:
Hva med å legge ut et bilde på facebook av en bolle i en ovn? Ser det er noen som gjør det... Hehe

Hehe, feks. Eller ultralyd bilde med teksten download 45% complete.

Back
Topp