Jeg kaster opp av meg selv

EmVee

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
For det er virkelig noe som har kravla oppi ræva mi og daua. Jeg fiser HELE tiden og de stinker så infernalsk at jeg rømmer fra rommet ulykken inntraff.

Jeg spiser sunt, trener regelmessig og har stort sett samme kosthold nå som tidligere foruten denne prompinga som snart tar livet av alle rundt meg. Litt forstoppa, men er på do hver dag.

Vær så snill og si det er flere av oss her som puster inn med munnen og ut med rumpa? 5+4 nå :anyone

haha! Hadde også en liten sånn periode, men den varte bare noen dager heldigvis :D Håper det går over snart!

For det er virkelig noe som har kravla oppi ræva mi og daua. Jeg fiser HELE tiden og de stinker så infernalsk at jeg rømmer fra rommet ulykken inntraff.

Jeg spiser sunt, trener regelmessig og har stort sett samme kosthold nå som tidligere foruten denne prompinga som snart tar livet av alle rundt meg. Litt forstoppa, men er på do hver dag.

Vær så snill og si det er flere av oss her som puster inn med munnen og ut med rumpa? 5+4 nå :anyone
Jeg laget egen prompetråd i terminforumet mitt.... Kan nok trygt si at dette gjelder de fleste av oss og at det står på som værst i første trimester. Altså, prompinga vedvarer, men de roer seg litt etterhvert.

Jeg er helt lik!
Får stadig spørsmål fra kjæresten om hva i hee.... som har krabba oppi meg og daua. Heheh

Glad jeg har cellekontor...
Jeg syns for øvrig at det er verre med rapingen. Jeg skjønner ikke hvor luften kommer fra! Jeg drikker ikke brus, har jeg liksom svelget masse luft uten å merke det da eller??

Hahaha :D sliter selv med luft i magen ja... :joyful: husker det godt fra de to forrige svangerskapene og :rolleyes:

Back
Topp