Jeg kaster inn håndkle for ikveld!

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Jeg er desverre nødt og overlate litt av jobben med innlegg til dere nå, for nå er jeg så trøtt at øynene mine faller igjen av seg selv!!! Men jeg skal prøve å slå til med nytt enegi støt i morgen.
Men frem til det så kan dere jo diskutere om Amming!!! hehe
det har en tendens til å bli en opphetet diskusjon med mange meninger:P
Kos dere og natta <3

Dra meg baklengs ut av forumet!!!! Jeg blir jo helt hektet og klarer ikke logge meg av selv om alt i kroppen min roper: soooooove hehehehe

Nå skal jeg og sove :)
snx i morgen ;) sove godt og gooooooood natt :)

jeg er også så trøtt at jeg snart bare må gå å legge meg :( har vært på besøk hos en veninde men måtte bare dra hjem nå for jeg var såååå trøtt z:(

Dra meg baklengs ut av forumet!!!! Jeg blir jo helt hektet og klarer ikke logge meg av selv om alt i kroppen min roper: soooooove hehehehe
Samme her! Ligger i sengen, og tenker, skal bare oppdatere en gang til! Hehe;) vet ikke helt om det var så lurt med denne appen.. Den skulle hvertfall kommet med en advarsel: du kan bli veldig avhengig!!

<p>>lol da var jeg kommet i sengen, og hva ble med meg??? jo mobilen min hahahaha

Jeg gikk egentlig å la meg klokken 21.. Men er visst her enda! Så måtte jeg jo inn på Hm og se om de hadde noe fine klær, siden det var salg og alt.. Så har visst bestilt meg en bukse og en genser:)

Jeg er desverre nødt og overlate litt av jobben med innlegg til dere nå, for nå er jeg så trøtt at øynene mine faller igjen av seg selv!!! Men jeg skal prøve å slå til med nytt enegi støt i morgen.
Men frem til det så kan dere jo diskutere om Amming!!! hehe
det har en tendens til å bli en opphetet diskusjon med mange meninger:P
Kos dere og natta <3

Etter 12 i morgen burde vi diskutere amming :) og om det er viktig å koke vannet til mme eller ei :p

Angelica, har du ikke lagt deg ennå?? :D

hehe jeg gikk tom for strøm og var så trøtt at jeg ikke orket å sette den på lading hehe :P Men nå er dagen startet igjen så nå har vi nye muligheter til konurering ;)

Back
Topp