Jeg kan vel reagere......?

*solstråle i august*

Elsker forumet
Gutten min har vært syk over en uke, men igår var det bare litt tørr hoste igjen, og han ville så gjerne i barnehagen, så jeg sendte mld til barnehagen og sa at han var mye bedre, bare litt tørrhoste og at vi kom litt senere på dagen så han fikk vært der en liten stund, og det var heeelt i orden, og de gledet seg........
Jeg sendte ikke med dressen, for ville ikke ha han ute i det fuktige været....MEN jeg glemte å gi beskjed om dette, så der er det min feil at når jeg kom så var gutten ute, så greit nok det...

MEN de hadde gitt han en lånebukse, når han bøyde seg var ryggen bar, hendene var ISkalde, og halsen var ordentlig åpen... da jeg kom hjem trodde jeg han hadde tissa på seg for han var KLISSVÅT på hele buksa og sokkene var søkkvåte.......

Er det rart at jeg syns det var sløvt av barnehagen? greit nok at det er mitt ansvar for jeg sendte ikke med dressen, men er det noe særlig å bare sende ungen ut uten å passe på at han er tørr? greit om han hadde blitt litt våt her og der, sånn flekkvis, men SØKKVÅT, åpen rygg og hals osv.... JEG syns det var litt skuffende! :(

Hadde nok reagert ganske kraftig på den jeg og.
Hvis gutten var "syk" burde de jo ikke tatt han ut. Sånn er det vertfall her. Hvis de ikke er helt i form får de være inne.

ORIGINAL: Lene1986

Hvis gutten var "syk" burde de jo ikke tatt han ut. Sånn er det vertfall her. Hvis de ikke er helt i form får de være inne.

Det er e naturbarnehage det her, men trodde likevel jeg kunne regne med at de ikke tok han ut for det om..skal sies at jeg er stooorfornøyd ellers, så er ikke sinte eller noe på dem, føler meg bare litt skuffet pga det [:(][:'(]

godt det ikke bare er meg som tenker det....

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

ORIGINAL: Lene1986

tenker at hvis han ikke kan være ute, så bør han ikke gå i barnehagen.. De kan jo ikke ha en voksen som er inne for å passe et barn?

De kunne heller ringt deg, og sagt du måtte komme med dressen..?

At du finner han klissvåt skal selvsagt ikke skje
Hos oss tar de sjelden ut de minste barna for å leke når det er dårlig vær. Så det er alltid noen inne liksom. Da mener jeg de minste som ikke kan gå selv og sånn.

skjønner at du blir litt irritert.... men... hvis han ikke er frisk nok til å delta i de samme aktivitetene som de andre barna burde han holdes hjemme..

jeg ville kanskje ikke ropt så veldig høyt ang påkledningen når han faktisk mangla klær hjemmenifra.. ville følt at det var mitt ansvar at han skal ha de klærne han trenger i bhg.. hadde han hatt det han skulle hadde jeg sagt klart i fra..

men at han er søkk våt er jo ikke helt heldig da[8|]

ORIGINAL: shorty86

skjønner at du blir litt irritert.... men... hvis han ikke er frisk nok til å delta i de samme aktivitetene som de andre barna burde han holdes hjemme..

jeg ville kanskje ikke ropt så veldig høyt ang påkledningen når han faktisk mangla klær hjemmenifra.. ville følt at det var mitt ansvar at han skal ha de klærne han trenger i bhg.. hadde han hatt det han skulle hadde jeg sagt klart i fra..

Tror jeg må si meg enig i denne..[:)]

jeg tenker at ingen har vondt av å dra ut, for er man syk så er man hjemme. kan ikke forvente at de holder han inne.

MEN de har alltids noe ekstra klær liggende (iallefall når d er en naturbhg), må være noen andre unger som har noe ekstra i hyllene sine. Jeg har massevis til T, et sett regntøy, et sett bukse og jakke (tynn for å ha noe innom) og en tykk dress... hadde ikke gjort meg noe om de hadde lånt d bort til noen som hadde mangla noe...

syns ikke d var heldig at han var så bløt...skuffende!

Må nok signere denne jeg også... [8|]

De fornuftige jentene her inne har nok et poeng ja... men hadde det vært meg og min unge så hadde jeg likevel blitt drittsur!! Uansett om det er fornuftig eller ufornuftig av meg[>:] Fordi uansett hvor godt jeg tilrettelegger for min unge (som jeg gjør etter beste mening og jeg forventer faktisk av bhg å bruke litt fornuft i tilfelle jeg skulle glemt noe) så føler jeg at det blir opp til dem å passe på at ungen blir ORDENTLIG KLEDD når han har vært syk og skal ut!!!!

Men de minste barna er jo inne hele dagen når det er sånn VÅTT vær som det var her da, og det visste jeg jo... Og jeg har holdt han hjemme i to uker nesten, og nu var det bare tørr hoste og da går det jo kjempefint  og jeg sendte mld og spurte om det var greit, og det ville de gjerne!
Men de pleier å holde han inne når han er sånn, så jeg trodde jo de ville gjøre det idag, MEN som sagt, jeg vet det var min feil å ikke sende med dressen, men det betyr vel ikke at de bare kan sende han ut i det vååååte været med all den våte snøen og alle de dammene med en bukse som ikke fins beskyttet mot vann???

Har ikke ropt noe som helst høyt, bare lurte på om det ikke var så rart at jeg reagerte på det, og det var det visste ikke i følge lederen i barnehagen...

Jeg sendte en meld der jeg sa jeg ble skuffet over at jeg fant han ute sånn, og at han skulle helst være inne med de små barna, og da fikk jeg mld at det var veldig fint jeg sa fra, og det skulle selvfølgelig ikke skje sånn... og at han hadde vært inne hele dagen,men at han hadde så veldig gjerne lyst til å være ute, så han var ute en times tid, men at de skulle absolutt passet på at han var bedre kledd og beklaget det... så nå er jeg glad, for at de tok det som de gjorde... :)

Back
Topp