Jeg kan være førstemann

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
Jeg har i de 3 forrige svangerskapene ikke fått antydning til mage før i mnd 5. Har helt flat mage til vanlig, så denne gangen begynte jeg å vokse endel raskere. :D her er min lille 4 gangs gravide mage. 11 uker om to dager❤
bec38d8092b0cb7498f87b8b3b536e03
 
Herremin så fin mage du har! Jeg føler meg bare tjukkis nå, men nå begynte jeg å glede meg til tjukkismagen vokser til babymage!
 
Så søt mage!
Min mage er bare løshud enn så lenge, etter å ha gått ned masse i vekt. Jeg gleder meg også til min blir sånn fin babykul på :D
 
Så søt mage! Er snart 11 uker selv, skal slenge meg på når jeg får tatt ukens magebilde imorgen :D
 
Jeg tørr ikke en gang å ta bilde enda, føler bare jeg har lagt på meg! Men du har jo kjempefin babymage allerede :-D Gleder meg til jeg får babymage og ikke bare "flesk" :p
 
Så fin mage! Her er det helst luftballong på gang, men gjør meg ingenting å slenge ut et bilde :) Skal ta et senere i kveld.
Ifølge ene showet til Dagfinn Lyngbø, der han prater om graviditeten, så kan det bli hva som helst. Tror luftballong er å foretrekke fremfor pinnsvin i setefødsel.
Er litt luftballong her også, og selv om spiren ligger heeelt nedi magen, går jeg jaggu å stryker på hele magen :D
 
Ifølge ene showet til Dagfinn Lyngbø, der han prater om graviditeten, så kan det bli hva som helst. Tror luftballong er å foretrekke fremfor pinnsvin i setefødsel.
Er litt luftballong her også, og selv om spiren ligger heeelt nedi magen, går jeg jaggu å stryker på hele magen :D

Ja, det tror jammen jeg også er å foretrekke, tross alt :p
 
Jeg burde strengt tatt fotografert magen om morgenen da jeg er ekstremt luftfylt på kveldstid, men skitt au!

Edit: forsøker å legge ved fil, men selv om den viser på forhåndsvisning kommer den ikke med når jeg poster innlegget? o_O
 
Jeg er helt flat ennå...iallefall på morgenen...så blir jeg veldig oppblåst etterhvert! :p tror ikke det er vits med noe bilde på en stund ennå, dessverre :p
 
Kjenner jeg er misunnelig på alle fine babybumpene! Føler på meg at det vil ta litt tid før magen min kommer...
 
Åhh, så fine maga. min har så mye sig i huden at d kjæm ikkje fram på bildan kor rund den egentli e blitt. Men æ går ennu ned i vekt pga kvalmen, mens magen væks... gler mæ tel skikkeli baby mage :)
 
Back
Topp