Jeg kan se spark på utsiden av klærne

MittNyeLiv

Elsker forumet
Er deres fostre så viltre? Er i uke 23 og kan filme sparkene daglig. Kjenner de godt og kraftig inni magen.
Men mye av dette kan jeg filme utenpå klærne.

Spiser ikke noe på forhånd for å oppleve dette. Det bare skjer.

Skjedde ikke med den første ungen på langt nær.

Det må jo være utrolig spesiell følelse! Gøy å se det er liv inni der :)

Er 22 uker og kan se på utsiden av tettsittende klær allerede. Uvant siden jeg ikke kjente spark på utsiden før i uke 24 eller noe sånt forrige gang.

Är snart i vecka 25 och kan se från utsidan när hon sparkar och möblerar om :) helt galen till tider , å så kan hon helt plötsligt finna ut å va lugn en hel dag

Det har ganske nettopp begynt å vises på utsiden her og! Men så har han også begynt å romstere mye mer i det siste. Er 23+0 i dag :-)

Samme her:-) her er det så kraftig når jeg setter meg ned på sofaen etter jobb:-) og i går etter et par timer shopping:-) überkoseli♡♡

Jaaa, her har han sparket og sprellet så det vises utenpå noen uker :-) det er så koselig, kan sitte i evigheter og se på det lille showet under huden - er uke 23 nå :-)

Er i uke 21 nå og kan såvidt kjenne at hun sparker når jeg kjenner på magen. Gleder meg veldig til å kjenne og se ordentlige spark på utsiden :)

Ja kjenner og ser spark utenpå på klærne. Særlig når jeg setter meg ned etter jobb, på kvelden når jeg skal legge meg og noen ganger våkner jeg av han på natta at han har party inni magen :D er 24+0 idag :)

Jenta i magen er superaktiv, og jeg kan kjenne og se spark på utsiden hver dag, og har gjort det et par uker nå. (22+5) i tillegg har hun vært helt i hundre og sparket som en gal på de to ultralydundersøkelsene jeg har vært på (uke 17 og uke 22). Hun blir nok en aktiv jente, kanskje hun arver noen fotballgener av pappaen :D

Er i uke 20 + 1 med nr 1 og her har det vært svært aktivt i 2-3 uker nå, men i den siste uka så har sparkene vært så harde slik at jeg skretter til noen ganger :-) Kan også kjenne han hvis jeg legger hånda der han ligger ^^ Elsker følelsen

Ser det veldig godt utenpå tettsittende klær om jeg sitter godt tilbakelent eller ligger på ryggen. Er skikkelig harde dult innimellom. I dag fikk jeg filma det, også. Trodde først det var bare det ene skikkelige dunket som vistes, men ser på filmen at det er masse bevegelser :) Koselig, men vet jeg kommer til å bli sliten og uvel av det på slutten. Men veldig betryggende å kjenne liv, så det er verdt det

Er i uke 20 + 1 med nr 1 og her har det vært svært aktivt i 2-3 uker nå, men i den siste uka så har sparkene vært så harde slik at jeg skretter til noen ganger :-) Kan også kjenne han hvis jeg legger hånda der han ligger ^^ Elsker følelsen
Hehe, jeg skvetter også innimellom :P

Er deres fostre så viltre? Er i uke 23 og kan filme sparkene daglig. Kjenner de godt og kraftig inni magen.
Men mye av dette kan jeg filme utenpå klærne.

Spiser ikke noe på forhånd for å oppleve dette. Det bare skjer.

Skjedde ikke med den første ungen på langt nær.
Så koselig :Heartred
Eg savner meir bevegelse og spark. Eg kjenner bevegelse, men trur ikkje eg kan SJÅ det..... Men gleder meg til det skjer :love7

Samme termin som deg forøvrig!

Er 23+1 og har også sett sparkene på utsiden i 2-3 uker nå. Forrige uke ble det helt ekstremt, samboeren var sjokkert hehe :) kjente de første sparkene innvendig allerede ved 17+4. Og har kunnet kjenne det på utsiden siden uke 20 :) bare koselig. Blir travelt om hun er like turbo når hun kommer ut :)

Back
Topp