Jeg kan puste igjen!

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Hurra! I går sank magen her og nå klarer jeg å trekke pusten skikkelig igjen :D
Selv etter å ha spist meg mett :P Og mindre halsbrann (var ikke så ille plaget før altså, men litt) :D
I bytte må jeg oftere på do.. men hallo, det er ikke så plagsomt :)
Og når jeg sitter kjennes det ut som at hele magen hviler på lårene :P
Pussig følelse altså! Kan ikke huske det ble sånn en markant forskjell forrige sv.skap :)
Godt synlig er det og, i går hadde jeg babyen helt oppi puppene, når hun sparket flyttet de på seg så tett oppi var hun :P I dag er bumpen på magen mye lavere og mer spiss på en måte :) Fascinerende! :P

hehe det er en herlig følelse!! Du har jo ikke mange dagene igjen, min sank ekstremt siste dagen med førstemann...kom om natta :) spennende tider! :)

Det er ikke mange dagene igjen nei, jeg fikk litt sug i magen da jeg skulle regne litt på dagene
-og fant ut at ift med Thale - om det samme gjentar seg - så vil vannet mitt gå ca kl 4 i natt :P
Mannen i huset har heller ikke nerver av stål lengre, nevner jeg noe om en kynner eller noe nedpress spør han jo med en gang om jeg tror det betyr at noe er på gang :P
Hehe :)

Husker godt den følelsen!! Nr 2 lå oppi halsen min, jm klarte ikke finne slutten på livmoren heller, den bare fortsatte over og forbi brystbenet i uke 36, men så sank den - puh!! Herlig!! :) Denne (og første gang) har jeg så lav mage at det har ikke vært et problem ;)

Spennende om vannet går/riene kommer i natt da, så spennende!! :D

Når pleier magen å synke?:) gjør den alltid det?:)

Venter en liten prins 9 November ❤

Jeg tror magen er på sitt høyeste rundt uke 36 (varierer nok litt fra person til person, men mener jm sa det til meg sist når hun altså ikke klarte å måle magen) og synker etter det, når babyen legger seg lenger ned i bekkenet og gjør seg klar til å komme ut :)

Å, så deilig for deg! Blir spennende å se når hun kommer da, kan skje når som helst nå :D

Har selv bært ganske lavt hele dette svangerskapet egentlig, og syntes alikevel at presset på lunger og magesekk er stort nok. Håper det ikke er lenge til lillebror synker godt ned i bekkenet, lengter sånn etter å kunne spise en noen lunde normal porsjon med middag :P

Oi oi oi så spennende. Kanskje hun plutselig ombestemte seg og vil komme før allikevel.

Ventar i spenning på at min og skal synke litt. Her er det konstant "kosing" med ribbeina. Sikkert kjekt for baby. Ikkje fullt så kjekt for mamma :-)

Ved midnatt i natt lurte jeg fælt på om noe kunne være igang.. Lå å kjente på noen enten seriøst harde og vonde kynnere eller små små rier i kanskje en halvtime-time.. Ikke kjent det sånn tidligere i svskapet hvertfall, de var vondere, men mindre intens i styrke/sammentrekning enn kynnerene jeg har..
Men så gav det seg jo og vi sov fint til i dag uten noe mer action eller vannavgang ;)
Men jeg stikker nok å stemmer på valget i dag, istede for å vente til i morgen.. Vet jo aldri hva som kan skje :P

Back
Topp