Jeg kan ikke tro det...

Krøllo

Elsker forumet
At det er en baby i magen min, det er helt uvirkelig, og jeg tror ikke på det..
Skal på tidlig UL om 2 uker bare for å se at det faktisk er noe der. Jeg har 2 barn fra før, men har aldri hatt den følelsen av at det ikke er noe inni der..

Noen andre som føler det på samme måte?

Føler nok ikke ennå at det er så mye inni der, minner meg selv ofte på det liksom... men kjenner at det " er noe galt med kroppen" så akkurat den kjenner jeg godt på og da huskes fort grunnen ;)

Jeg kjenner det på samme måten. Kommer sikkert av at jeg er rimelig symptomsfri. Kjenner først i dag at den virkelige trettheten har angrepet meg. Ellers er jeg litt oppblåst og føler brystene er tyngre enn normalt. Men, har tatt 3 tester, to ulike merker, og alle har vært positive.Den siste tok jeg for halvannen uke siden, +-tegnet kom opp veldig kjapt, så det var ikke tvil. Tror nok jeg kommer til  føle det slik til jeg kjenner at det er noe som vokser inni magen. Er 8+4 i dag, så det er en god stund igjen enda før jeg kan forvente å kjenne liv. Skal til legen torsdag om 2 uker, mulig det forandrer seg da etter å ha fått det bekreftet av lege. Jeg forsøker å overbevise meg selv om at alt er helt fint. Ingen mens på to måneder og 3 positive tester, bør jo holde. Tenker at så lenge jeg ikke har blødninger og smerter, så går det som det skal. Men det er en rar tanke å tenke at et lite barn vokser inni meg :-) Har masse folk rundt meg som har vært gravid både en og to ganger - endelig er det min tur :-D

Jeg har også litt den følelsen. Det hele er litt absurd. Kjenner jo på trøttheten at det hadde vært ganske forgjeves å være såååå trøtt om det var for 'ingenting', men selv etter at jeg var på tidlig ul i går er det fortsatt litt slik "er det virkelig!?", men tror det kan ha litt med at han var så "samlebånd-inn-ut-ferdig" at jeg ikke rakk å la det synke inn... Men nok om det, faktum er at vi er gravide, og det går vel mer opp for oss etterhvert som man kjenner liv i magen, magen vokser, man hører hjertelyd, ser bebisen på ul osv. Gleder meg, men kjenner godt igjen "jeg kan ikke tro det..." :)

Kjenner meg godt igjen! Og kan ikke huske at jeg hadde det sånn sist...litt rart at det er andre gangen (eller tredje for deg) og ikke første gangen at vi føler det slik...
Enda jeg har vært på ul også...gleder meg til neste ul.. og enda mer til jeg kjenner daglig liv- ikke lenge igjen nå! En måneds tid, tenker jeg, så er vi der

Krøllo skrev:
At det er en baby i magen min, det er helt uvirkelig, og jeg tror ikke på det..
Skal på tidlig UL om 2 uker bare for å se at det faktisk er noe der. Jeg har 2 barn fra før, men har aldri hatt den følelsen av at det ikke er noe inni der..

Noen andre som føler det på samme måte?

Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Det vil liksom ikke gå opp for meg at det er noen inni der. Jeg fikk se på UL hos legen for 2 uker siden. Der så jeg både en pitteliten kropp som bevegde seg og et lite hjerte som slo. Men likevel så er det veldig fjernt for meg ennå... Helt rart denne gangen. Jeg venter også nr. 3.

Ja jeg har det på akkurat samme måte og jeg venter tredje nå. Jeg føler at jeg har mindre symptomer enn de andre gangene selv om det i teorien skulle ha vært verre (er hjemme med storesøster på 2 og lillesøster på snart 8 mnd) enn tidligere. 

GotMILF? skrev:
Ja jeg har det på akkurat samme måte og jeg venter tredje nå. Jeg føler at jeg har mindre symptomer enn de andre gangene selv om det i teorien skulle ha vært verre (er hjemme med storesøster på 2 og lillesøster på snart 8 mnd) enn tidligere. 

Siden du har to jenter fra før, kanskje det kommer en gutt? :-)

LittleMy skrev:

GotMILF? skrev:

Siden du har to jenter fra før, kanskje det kommer en gutt? :-)

Kanskje det, venninna mi hadde drømt det :P 

Jeg tror egentlig at det er en jente, det hadde jo vært praktisk, men det er jo akkurat det samme for oss hva det blir så lenge det er en baby :P 

Back
Topp