Jeg kan ikke fatte....!!!! *HA*

Trone

Gotta love ebay
VIP
Jeg kan ikke fatte at noen av dere febbiser har sansen for han politietterforskeren!!! 
Han er jo bare en ufordragelig idiotisk homosapien som stod langt unna køen for sosiale antenner!!! 
Og hva Leah ser i han må jo gudene vite!!!!!!!!!

* Jaaaaa, snuppa og jeg er en smule engasjert her vi sitter* Hahaha!!!

Har jeg gått glipp av noe? Hvilken etterforsker? Regner med det ikke er Derrick vi snakker om her, hahaha!

Har jeg gått glipp av noe? Hvilken etterforsker? Regner med det ikke er Derrick vi snakker om her, hahaha!

Hehe :) regner med det er meg du sikter til?? siden g sa at eg hadde litt sansen for han!
synees han er litt morsom eg, på en litt son corny måte.. måten han manipulerer og snakker på for å få informasjon er jo kjip fordi eg liker de karakterene han gjør det mot, men han gjør jo bare jobben sin :)

*engasjert eg også* hihihi

men eg lurer på kem som har drept han fyren eg!
tror ikkje det er ruby, Charlie eller Angelo..

holder en kanpp på Gjeff eg :) eller ha som var sammen med Ruby :)

Jeg synes han er kjekk og morsom ;) Gøy med litt anderledes figurer der!!

Men et spørsmål: hvem i all verden er han der romeo eller hva han heter , som annie har noe på gang med??

(har ikke fulgt med helt i det siste - så trenger litt update ;)

HvitSnø skrev:
Jeg synes han er kjekk og morsom ;) Gøy med litt anderledes figurer der!!

Men et spørsmål: hvem i all verden er han der romeo eller hva han heter , som annie har noe på gang med??

(har ikke fulgt med helt i det siste - så trenger litt update ;)

Var ikke han noe fosterbror til han derrederre jernteppe.... Han som var sammen med Annie? Han som fremdeles vil ha Annie, og Romeo skulle hjelpe han å få han tilbake igjen..
Tog du an? heheh!!

KLYPA:
Jeg vet forresten hvem som drepte han!!

Hvit skrift:                                  ......!!!!!!!!!!!!!!

Eg tog an ;)

Men nå ble jeg skuffet!! Var sikker på at du hadde skrevet hvem som drepte han der grant!!!!! Tror vi ikke det er pappaen til ruby og charlie likevel???? hvem iallverden er det da???????????

Kan du ikke skrive det i hvit skrift da - på ORDENTLIG!!! Kan jo ikke drive å lure voksne damer ;) 

Kjenner jeg er litt hekta ja... Men Mathias er ikke så interessert så pleier å ta det opp og se det etter leggetid :)

Back
Topp