Jeg jager sånn videre

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Kjenner at jeg maser litt med å komme til neste steg med mini hele tiden:(

Tiden kunne ikke gå fort nok til jeg kunne begynne med mat så jeg skulle få litt avlastning. Nå er vi der men fortsatt er det jeg som mater.....
Nå gleder jeg meg SÅ til han kan sitte selv. Er tungt med en på 10 kg på armen og fanget hele tiden når det er noe...
Så nå innbiller jeg med at alt skal bli så mye bedre bare han kan sitte;)
 
Kjenner til den.. Gjør akkuratt det samme:-p men prøver å nyte tida, å la han få utvikle seg i sitt eget tempo:-)
 
Kjenner at jeg maser litt med å komme til neste steg med mini hele tiden:(

Tiden kunne ikke gå fort nok til jeg kunne begynne med mat så jeg skulle få litt avlastning. Nå er vi der men fortsatt er det jeg som mater.....
Nå gleder jeg meg SÅ til han kan sitte selv. Er tungt med en på 10 kg på armen og fanget hele tiden når det er noe...
Så nå innbiller jeg med at alt skal bli så mye bedre bare han kan sitte;)

Er det første barnet ditt?
Jeg var sånn med mitt første barn, dette er mitt 4. og siste barn, og nå tar jeg alt helt med ro ;)
 
Jeg føler tiden går alt for fort jeg. :p Blir nesten litt sånn sentimental når jeg tenker på hvor fort han vokser. Men klarer heldigvis og kose meg da. Og ser frem til han blir mer selvstendig når det står på som verst. Men kan du ikke få mannen til å ta litt mer del da kanskje? Så kanskje du får litt mer tid til andre ting? :) Så kommer jo tiden for at dere kan ha barnevakt og silk også etter hvert. :)
 
Jeg føler tiden går alt for fort jeg. :p Blir nesten litt sånn sentimental når jeg tenker på hvor fort han vokser. Men klarer heldigvis og kose meg da. Og ser frem til han blir mer selvstendig når det står på som verst. Men kan du ikke få mannen til å ta litt mer del da kanskje? Så kanskje du får litt mer tid til andre ting? :) Så kommer jo tiden for at dere kan ha barnevakt og silk også etter hvert. :)
Joda hsn må begynne å bidra mer, er bare at han har vært mye jobbing siden nyttår. Blir bedre fremover nå:)
 
Jeg vil ikke han skal bli noe mer enn baby på en stund, men han veier bare noen og 5 kg og jeg synes det er tungt nok...
 
Hehe er litt der selv. Men også fordi det er så gøy å se utviklinga:)
 
Hehe, min skal helst sitte for seg selv i vippestol eller ligge på gulvet. Liker ikke sitte i fanget, så håper han blir mer kosen når han blir større jeg :P
 
Back
Topp