Jeg hilste visst ikke..!

Solskinn14

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg bare buste rett inn, -og det er jo ikke særlig høflig :D Så hei! :) Jeg testet positivt onsdag for en uke siden, og tror jeg har termin rundt 10.-12. juni.
Fra før har jeg to jenter; ei født i januar 2007 og ei født 11. juni (haha) 2008. Veldig, veldig glad for å ha spire i magen, og håper inderlig at alt går bra :)

Det blir hyggelig å bli litt kjent med dere! :)

Gratulerer så mye med graviditeten! :D Og velkommen hit! Hyggelig å hilse på deg ;)

Hehe, kanskje det blir to barn på samme dato!

Gratulerer så masse :D og velkommen til oss :D det er lov å buse inn:D

Takk takk! :) hehe, jeg håper jo i grunn at de skal få hver sin bursdag, men hvem vet..! ;)

Gratulerer så masse og velkommen hit :) Haha, kjenner til det å ha termin rundt eldste barn sin bursdag. Nå mistet jeg riktignok den da, men hadde termin 21. februar og datteren min er født 24. februar. Jeg har selv bursdag 8. februar, og svigerfar har 21. februar. Så da hadde jeg masse bursdager å føde på :p

Denne gangen har jeg termin 13. juni. Det er bursdagen til en av mine beste venner. Min andre bestevenn har 19. juni, og moren og broren min 26. og 27. juni.

Spennende å se om babyen må dele på bursdagen sin :p

Gratulere så masse og velkommen inn i gjengen:)Blir koselig å bli kjent m deg:)

Gratulerer så mye med positiv test, og hjertelig velkommen skal du være inn hos oss! :D :P

Hei! Gratulerer og velkommen :D

Gratulerer så mye, og velkommen :D

Gratulerer:)

Heihei, og gratulerer :)

Gratulerer og velkommen inn te oss :)

Back
Topp