jeg hater

Lilio!!!

Gift med forumet
TRAN!!!!!!
de på helsestasjon så at jeg skulle begynne og gi han tran det har jeg gjort og skal slutte med...
han spyr som en gris og får vondt i magen i dag har han sovet 2timer på hele dagen sovnet ikke før kvelden kl 21.00
sånn holdt han på i går oxo så jeg skal ikke gi mer tran plager han ikke med det ass...
synes så synd på han han vill sove men bare spyr opp væske selv han bare får noen dråper... strakkars lille...[&:]

Prøv med D-vitamin dråper isteden,hvis han klarer det så får han i hvertfall i seg litt...

Kan jo prøve d-dråper i stedet, vet mange som er fornøyde med det! Ikke godt for mammahjertene våre når de små har det vondt..[:)]

stakar da!!kanskje du skal slutte i en periode..du får snakke med hs.lykke til!!ikke bare bare....

jeg gir bare d-dråper og synes det er ok. slipper lukt, gulping som setter flekker og sur unge.....når han begynner å spise normalt blir det sanasol og fisk! Tran er oppskrytt spør du meg...[:D]

jeg gir multivitamin jeg.. alexander elsker det..eneste er at jeg må gi han 10 ml til dagen og det er litt mye...

ORIGINAL: Nates Mamma

jeg gir bare d-dråper og synes det er ok. slipper lukt, gulping som setter flekker og sur unge.....når han begynner å spise normalt blir det sanasol og fisk! Tran er oppskrytt spør du meg...[:D]

Henger meg på denne[;)]

hallo..... tran lukter ikke godt, men det er det beste for babyen[8|][8|]
så lenge vi får det i ham så pytt med alt det andre, om jeg så my skylle alle klærne hans i zalo i 25 år...så gjør jeg det[;)]

Lenge leve tran!!!

Og nei...jeg spiser det ikke selv...[:'(]

Jeg sa klart i fra til helsesøster at jeg ikke kom til å gi tran. vi gir biovit vi da. helt greit det mente ho...

ORIGINAL: gunnemor

så lenge vi får det i ham så pytt med alt det andre, om jeg så my skylle alle klærne hans i zalo i 25 år...så gjør jeg det[;)]

Lenge leve tran!!!

Når det gjelder hva som er best for ungen (etter det jeg fikk beskjed om på helsestasjonen):

Når de er spedbarn er det vanlig d-vitamin som er viktigst. Omega 3 er ikke så nøye. Grunnen til å bruke tran når de er bitte små er for å venne de til smaken slik at det er lettere å gi det senere.

siden jeg har mer tro på å få i seg omega 3 på naturlig vis (skal ikke mye makrell i tomat og laksemiddag til) og kosttilskudd i form av multivitamin (sanasol f.eks) er det ingen grunn for mitt barn å ta tran.

ORIGINAL: *JuLiAnE*

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Henger meg på denne[;)]

Me too:)

Jeg også. Gir bare Dvitamin her også

jeg har kjøpt tran, men ikke prøvd den ennå siden jeg er redd hu skal reagere som meg når jeg får i meg tran..

(jeg sitter da lenket til do i mange timer etterpå og alt jeg putter i meg kommer ut i rekord fart og je sitter å kaldsvetter og har vondt i nesten 1 døgn etterpå)

ORIGINAL: gunnemor

Lenge leve tran!!!

Når det gjelder hva som er best for ungen (etter det jeg fikk beskjed om på helsestasjonen):

Når de er spedbarn er det vanlig d-vitamin som er viktigst. Omega 3 er ikke så nøye. Grunnen til å bruke tran når de er bitte små er for å venne de til smaken slik at det er lettere å gi det senere.

siden jeg har mer tro på å få i seg omega 3 på naturlig vis (skal ikke mye makrell i tomat og laksemiddag til) og kosttilskudd i form av multivitamin (sanasol f.eks) er det ingen grunn for mitt barn å ta tran.

Hmm...disse HS sier så masse forskjellig....hos oss sa de at det kun var tran som gjaldt...til nød d-vitamin dråper, men det var en dårlig erstatning....

Sukk...men nå spiser han det jo, så vi er vel ganske så heldige....men irriterende at man ikke kan få den samme infoen synes jeg... Det er likssom litt "hvilken vei blåser vinden i dag" Men det burde vi jo være vante til nå[;)]

Back
Topp