jeg hater windows movie maker!!!

Lisemor_

Forumet er livet
Jeg holder på å redigere en film til ei venninne som jeg skal være forlover for til neste år (ja, jeg er litt tidlig ute[8D])

Jeg haddde lagt alle bildene jeg har av henne i en egen mappe med hennes navn, og "importert".

Men istad drev jeg å omorganiserte bildene mine, og da jeg skulle gå inn på filmen igjen, sto det bare et rødt kryss på alle bildene!!!!![:o] ALLE var slettet siden jeg byttet mappe!!!

Er det mulig??????????? [:@] nå må jeg gjøre ALT om på nytt!! [:(][:(][:(]

festlig...

Du har jo heldigvis god tid igjen da...[8D]

Neida, det var jo kjedelig!  Har ikke peilig på det greiene der jeg..[8|]

åååå.. SÅ KJEDELIG!!!!!!!!! Movie maker hos meg har en tendens til å henge seg opp helt.. [&:] Så jeg må legge ned alle vinduer som er oppe og så få det opp igjen.. men heldigvis har det lagra seg automatisk, da.. Men.. Da er det jo jammen bra du er tidlig ute!!!! Syns du er kjempeflink og snill, jeg!!! Hadde satt utrolig stor pris på noe sånt selv i allefall!!!!

Et annet tips som forlover.. Var forlover til storesøstra mi.. Jeg sang talen!! hehe.. Melodien var "se min kjole".. hehehehehehe.. Ja, liker å drite meg ut![:D] for ikke KAN jeg å synge heller.. [8D]

SANG DU?!? Heheh, tror jeg stryker det av lista [:D][8D] men tar gjerne imot flere forslag [:)][:)][:)][:)]

Var så ung og dum, så skjønte ikke at jeg skulle ordne utdrikningslag engang.. hehe.. Men jeg og ho gikk på bad taste party på et utested her, så tok det som hennes utdrikningslag.. hehe.. Tenkte jeg kunne ta et 5-års jubileums-utdrikningslag i februar.. [;)] Men ang. det, ja..

TIPS: (om dere skal ha utdrikningslag..)
- få alle deltakerne til å ta med noen (helst ufyselige klær) og som passer til de forskjellige årstidene.. Be bruden ta på seg å gå manekeng for dere, mens bildene knipses! [;)] Bildene kan brukes til å lage kalender!!! (fin bryllupsgave!)

-be alle deltakerne ta med ei lita gave til bruden. Noe som hun kan forbinde med den gaven er ifra.. samle gavene uten at hun ser hvem som har tatt med hva. Så åpner hun gave for gave å gjetter hvem den er fra, for hver feil, må hun ta en shot! [:D]

Jeg har mer sansen for slike koselige samlinger, jeg da.. enn å fly rundt å drite ut bruden bare.. Men kan jo være moro å bake "mårrasbrød" å få bruden til å selge det ute på gata.. hehe.. Eller plassere ho i en rundkjøring eller en veikant med en plakat : "bært- så tar jeg en knert!"

Det var mine tips!

ORIGINAL: Lisemor_

SANG DU?!? Heheh, tror jeg stryker det av lista [:D][8D] men tar gjerne imot flere forslag [:)][:)][:)][:)]

Jo, come on[;)] Du kan jo lage felles sang som alle kan synge, det er koselig[;)]

hehe, så søtt av deg [:D] å ikke ha utdrikkingslag. men det ble jo på en måte da...

stilig med den kalenderen! hehe. da blir ho  nok temmelig flau, ja!!! [:D] det med gavene hadde de i mitt, og der var hun, men morrabrød.. hmmmm [8|] ikke dumt!!
ja, er enig det er koselig å gjøre noe sammen. f.eks paint ball eller noe. men det blir fort dyrt. hmmmm. heldigvis har de nettsider med 1000-vis av tips til utdrikkingslag! [:)][:)][:)]

foreløpig er det filmen og talen jeg er mest nervøs for. så lenge det er i boks, kan jeg begynne å planlegge utdrikkingslag. [8D]  det er jo sikkert mye fortere gjort.[:)]

Skulle ønske de kunne gifta seg nå i stedet.. For da skjønte jeg ikkenoe av hva oppgaven min var.. hehe..
Er dere gift?!?!?!?! Ååååå.. Så koselig!!! Lenge siden? Jeg vil og gifte meg!! Men ser ut til å at det kan ta på tida, gitt..[&:][8D]

jaaaa. [:D][:D][:D] har ordna meg, vettu [8D]
det var i 05. begynner å bli en stund nå ja [8D] 

tenker dere på det? eller er det far off?

Venter på at denna "tregskallen" skal fri.. hehe.. Hinter så godt, jeg kan.. Stakkars mann! hihi... For jeg vil ikke vente MANGE år.. Jeg skal ta hans etternavn når vi gifter oss, Leah har jo kun det, og da blir vi familien ****** [:D] Føler liksom at vi blir mer som en familie når vi gifter oss, da.. [;)] Men den som venter på noe godt, vettu.. [8D] Jeg skriver innimellom så innmari klønet jeg, men jeg håper du skjønner hva jeg mener, da.. [&:]

Ja, selvsagt forstår jeg [:)][:)][:)]
jeg skjønner hva du mener. det blir liksom en trygg ramme rundt det hele når man har lovet hverandre sitt ja. men for all del. er jo mange som "kun" er samboere og trives med det!

Du, nå skriver vi til hverandre på to forskjellige tråder OG pm, hehehe [:D] begynner å bli en smule forvirret [8D]

hehe.. jeg og.. Men syns jo det er så koselig å prate med deg.. Så da må jeg bare kapre deg overalt!!![:D]

ååå så dritt ass...
meeeen hadde du innstilt på "innstillinger" at programmet skulle "autosave"  prosjektet hver 5min???...
det gjorde jeg..
så når jeg oppdaga di røde kryssa,
så fant sambo min det en eller annen plass lagra..
pga "autosave"...[8D]

autosave???
hmmmmmm [8|] den knappen må jeg lete etter [;)]
takk for tipset!!! [:)][:)][:)] det må bli til neste gang da, for nå er jo filmen borte [:(][:'(]

Nei.. men det spiller ingen rolle nå. filmen er slettet [:(] skal ALLLLDRI røre de mappene igjen!!!
syns det var rat at noe sånn kunne skje egentlig.. selv om ikke de lå i samme mappe, eksisterer jo filen fortsatt på pc'en........

jaja, man lærer...

hmm....mapper?....
di røde kryssenne er ikke mapper?...
di er bare bildenne inviduelt som du hadde valgt ut til filmen?...

di er bare slettet fra prosjektet ditt,
ligger ikke på windows moviemaker...

men ligger fortsatt der du la dem inn fra?...
der di er lagra..

viss bildenne du skulle ha til videon er hentet fra "mine bilder"..
så skal di fortsatt ligge der?...

ikke på windowsmoviemaker men på "mine bilder"(bare et eksempel)

er ikke helt med jeg...
mapper???..

men gå på "innstillinger" (tror jeg det het)....
så sjekk om pcn automatisk har lagt inn at den "atosaver" hver 5te minutt...
viss ja..

så kan jeg spørre sambo hvor han fant mitt prosjekt den gangen...
når han kommer hjem[8D]...

Back
Topp