Jeg hater virkelig

Bruker298kfa

Elsker forumet
folk som mener homofili er stygt, galt, feil, sykt og alt det der.
De er ikke avvik. Det er normalt at en viss del av populasjonen er homofile.
Det skjer også med dyr.
Jeg har ikke ord for hvor forbanna jeg blir over sånne fordommer.
De skulle bare visst hva holdningene gjør med folk.
Det er ikke noe de velger selv.

Amen!

Og tenk om alle homofile hadde vært hetrofile og produsert barn, da hadde vi vært over 7 milliarder for lenge siden.

Det er kanskje avvik sånn teknisk sett (ettersom de er i mindretall) men å se ned på de, og se på de som mindre verdt, DET er latterlig det. Tror de som roper høyest er de som er reddest for de. (skumle, skumle homofile).

Jeg håper nesten de får barn som er homofile.
Jeg sier nesten fordi jeg tenker stakkars barn.
Og jeg synes det er trist å tenke på at de overfører de samme holdningene til sine barn.

Veldig enig med deg!

AAAMEN SISTHA! I min mening er det de som har slike holdninger som er avvikere- ikke motsatt.

*lykkeligst* skrev:
Og tenk om alle homofile hadde vært hetrofile og produsert barn, da hadde vi vært over 7 milliarder for lenge siden.

Det er kanskje avvik sånn teknisk sett (ettersom de er i mindretall) men å se ned på de, og se på de som mindre verdt, DET er latterlig det. Tror de som roper høyest er de som er reddest for de. (skumle, skumle homofile).

Jeg beklager, jeg mener ikke å være pirkete her, men klarer ikke å la det stå uten en kommentar. Er det eller er det ikke et avvik, mener du?

Jeg er utrolig enig med deg, HI, og det er på tide det blir uttrykt høyt og tydelig. Ikke med reservasjoner, men med full tyngde og støtte.

MiLfYwAy skrev:
AAAMEN SISTHA! I min mening er det de som har slike holdninger som er avvikere- ikke motsatt.

WORD!!

Kleo79 skrev:

*lykkeligst* skrev:

Jeg beklager, jeg mener ikke å være pirkete her, men klarer ikke å la det stå uten en kommentar. Er det eller er det ikke et avvik, mener du?

Jeg er utrolig enig med deg, HI, og det er på tide det blir uttrykt høyt og tydelig. Ikke med reservasjoner, men med full tyngde og støtte.

Avvik er jo noe som viker fra normalen (som er hetrofili). Så teknisk sett er de vel det, men jeg syns ikke avvik trenger å være negativt jeg da.
Og jeg finnes ikke fordomsfull bare så det er sagt. Folk får gjøre hva de vil med hvem de vil for min del bare alle parter er frivillig med.

I gamle Sparta (troooor jeg, om jeg ikke husker helt feil og det var en annen plass) var det vanlig at mennene hadde en mannlig elsker.

Ble skikkelig lei meg da jeg leste kommentarene om Jan Thomas og kjæresten som venter barn. Fy så stygge enkelte kan være

Sylvanas skrev:
I gamle Sparta (troooor jeg, om jeg ikke husker helt feil og det var en annen plass) var det vanlig at mennene hadde en mannlig elsker.

Ble skikkelig lei meg da jeg leste kommentarene om Jan Thomas og kjæresten som venter barn. Fy så stygge enkelte kan være

Ja folk er så stygge!

Back
Topp