jeg hater og slanke meg!!

x1xkombaja

Glad i forumet
Jeg er så snopesyk jeg sitter og sutter på dagens vitaminbjørner, og gruer meg såååå fælt til den er borte!

Ekstra ille er det at jeg har en boks med deilige sjokoladeboller på kjøkkenskapet!

kjære en eller annen!  GI MEG STYRKE!

Vurderer sterkt og kaste den boksen med sjokoladeboller[8D]

tenk på målet!! En slank og fin kropp!! ;)
Går selv på grete roede, og har gått ned 5 kg på 3 uker ;) Og er i grunn ikke så veldig snopesyk.. men er jo mye mat i grete roede sitt konsept! ;)

Jeg gikk ned 2 kilo når butikken min satte sjokoladehylla bakerst i butikken!
Må gå store omveier for å hente snop, istede for å måtte stå i kø og vente RETT ved siden av hylla,
når man er sulten etter jobb[:D]

Så nå kjøper jeg ikke mer snop, og slankingen går myyye lettere, puhh

KAST DEN BOKSEN!! [:D]

kaste hva sa du??
*gomser sjokoladebolle*

[8D]

Nei da, den skal stå der, og jeg skal klare og ikke røre den!
Noe må jeg ha om jeg får kaffebesøk[;)]
Så tar jeg med meg mini bort i butikken og handler inn til en goood fruktdrikk![:)]

Noen fortale meg en gang, at kokosboller, det er faktisk ikke så halvgæli da man slanker seg.. Mye lyft, og proteiner!
Men nå som jeg har trøkt i meg 6 svære kokosboller, kjenner jeg at jeg er rimelig klissete bak tenna her, så det er visst sukker i det og..! [8D]
Så, jeg er visst ikke særlig flink til å slanke meg!
Men jeg ammer, og da gir jeg meg selv veldig lett tillatelse for å spise LITT ekstra.. Noe som fort blir MYE ekstra..! [&:][&:]

Jeg syns det er lettere å holde meg unna godt når jeg har det i hus!
Jeg har en svær skuffe på kjøkkenet proppfull med sjokolade, chips, lakris, snopegreier, brusbokser osv osv. Når jeg da VET jeg har det i hus om nøden skulle bli for stor så klarer jeg å la være.

Det hjelper også for meg å lage boller/kake/vafler til ungene når jeg er snopesyk. Når jeg er ferdig med bakingen er jeg ikke sugen lenger[:D]

ORIGINAL: Regan

Jeg har en svær skuffe på kjøkkenet proppfull med sjokolade, chips, lakris, snopegreier, brusbokser osv osv. Når jeg da VET jeg har det i hus om nøden skulle bli for stor så klarer jeg å la være.

Det hjelper også for meg å lage boller/kake/vafler til ungene når jeg er snopesyk. Når jeg er ferdig med bakingen er jeg ikke sugen lenger[:D]

Sånn er jeg også. Hvis jeg vet at det ikke er noe snop i hus blir jeg bare mer snopesyk!!!!

ORIGINAL: LilleKaisa

ORIGINAL: Regan

Sånn er jeg også. Hvis jeg vet at det ikke er noe snop i hus blir jeg bare mer snopesyk!!!!

Samme metode hjalp da jeg slutta å røyke.
Hvis jeg visste det lå en lighter og en pakke røyk i veska så var jeg ikke sugen, men hvis jeg IKKE hadde røyk ååå gu beeedre da var jeg sugen da!!

Back
Topp