jeg hater mannen min

• Trådstarter Trådstarter jeg hater mannen min
  • Opprettet Opprettet
Høres ikke bra ut. Om du blir med han kunn pga barna så tenker jeg du er på helt feil spor. Barn trenger en glad og fornøyd mamma, selv om mamma ikke bor med pappa... Syns du burde tenke deg godt om før du bestemmer deg for å bli med en du selv sier du hater, husk at hater er er sterkt ord og om du går så langt at du bruker det om din egen mAnn så har du det ikke bra :(

Barna merker slikt bedre å gå fra hverandre enn å være i sammen

en ting er å ikke ha følelser lenger for han, men å HATE han ? du skriver at han kun er kjærlig og god som person, så synes det virker rart at du går så langt som å si at du hater han. jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke hater noen personer i det hele tatt. for meg er hat et ganske sterkt ord. håper du finner ut hva du skal gjøre. men å holde sammen for barna sin skyld ser jeg ikke noe poeng i

Barn legger fort merke til hvis forholdet mellom dere ikke er bra. Da er det bedre å avslutte forholdet mellom dere hvis du sir du hater han. For hva gjør du sammen med en person du hater?

også utsetter du barna dine for dette? De merker negative følelser! Du burde komme deg unna, for DEMS skyld. Å dele unga er tøft i starten, men du holder det ut!

Syns det er rart at flere anbefaler deg å gå fra han uten å vite noe som helst om forholdet. Det er og forskjellig hva man legger i ordet hater. Jammen ikke sikkert at barna får det så mye bedre hvis begge foreldrene finner seg nye partnere og kanskje plutselig har fått nye store søsken og livet er snudd på hodet.

Har du vurdert å søke hjelp, slik at du kan sortere dine egne tanker og følelser?

Jeg tror det kanskje er det viktigste i første omgang, for dersom du sliter psykisk, vil det ikke spille noen rolle om du er i et forhold eller ikke.
Det hjelper ikke å distansere seg fra virkeligheten, selv om det ofte virker enklest.

Jeg var et barn som burde vært skillsmisse barn.. Jeg havna skikkelig på alkohol kjøre pga jeg ikke klarte å leve med alle minnene.. (har i dag vært edru snart 6 år)

Back
Topp