J
jeg hater mannen min
Guest
Ja, du leste rett. Jeg hater mannen min! Dessverre har vi barn sammen og jeg orker ikke tanken på å dele barna mellom oss. Får vel bare holde ut.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det er en fase. Jeg var psykisk ute da jeg traff han. Hadde aldri planer om at det skulle ende med et langvarig forhold, men så ble det bare slik. Tror ikke at verken mann eller barn vet at det er noe alvorlig galeUff dafår håpe dette bare er en fase dere klarer å komme dere gjennom! Er ikke bra for noen å leve sånn, verken dere eller barna deres ikke minst:/ aner ikke hva det er snakk om her men sender over en klem!
Godt du kom deg bort! All ære til deg! Håper du har det bra i dagHuff ikke bralevde i 12 år i ett ikkebraforhold.jeg levde med han fordi vi har barn sammen.men så gikk sinnet hans og volden ut over ungene også.da ba barna om at vi måtte flytte fra han.da var di 6 og 7 år.da flytta jeg på dagen med di mens han var borte.
Det er så mange grunner. Men heldigvis ingen alvorlige grunner. Tror det bare har gått for langt.Uffda. Hvorfor hater du ham?
Kunne ikke sagt det bedre selv...Jaja, enten flytter du, eller blir. Du må ta ansvar for eget liv!