jeg hater mannen min

• Trådstarter Trådstarter jeg hater mannen min
  • Opprettet Opprettet
J

jeg hater mannen min

Guest
Ja, du leste rett. Jeg hater mannen min! Dessverre har vi barn sammen og jeg orker ikke tanken på å dele barna mellom oss. Får vel bare holde ut.....

Uff da:( får håpe dette bare er en fase dere klarer å komme dere gjennom! Er ikke bra for noen å leve sånn, verken dere eller barna deres ikke minst:/ aner ikke hva det er snakk om her men sender over en klem!

Huff, høres ikke morsomt ut - men er ikke alltid en så god ide å bli i et forhold 'bare for barna', da de ofte plukker opp på stemningen at noe ikke er som det skal :/

Håper det ordner seg og sender over en stor klem

Huff ikke bra :( levde i 12 år i ett ikkebraforhold.jeg levde med han fordi vi har barn sammen.men så gikk sinnet hans og volden ut over ungene også.da ba barna om at vi måtte flytte fra han.da var di 6 og 7 år.da flytta jeg på dagen med di mens han var borte.

UFFF då. Låter ikkje bra. Kan ikkje vara enkelt å bo i samma hus men en man du hatar. Sender deg en klem

Er det riktig overfor barna at dere holder sammen da, hvis du hater han? Da tror jeg heller barna har det bedre av at dere skiller lag og går videre med livet.

Mine tanker er at det beste for deg og barna er at dere går hver til sitt dersom det ikke lar seg ordne.
Ungene merker at dere ikke har det godt sammen, selv om du kanskje tror de ikke skjønner det.
Men høres ut som en veldig kjip situasjon du er i!

Hva er grunnen til at du hater han? Kan noe gjøres så dere kan få det bedre?

Det er ikke bra for barna at du blir pga dem. Barn plukker opp utrolig mye mer enn det vi tror de gjør, de kommer til å merke det. Og slike ting vil påvirke dem for resten av livet. I verste fall vil datteren din (hvis du har en) gå i samme felle, fordi du gjorde det.

Hvorfor hater du mannen din?

Hørres ikke godt ut å hate mannen sin. Er det da bra å bli i forholdet? Jeg kunne nok ikke blitt viss jeg hatet personen.

Huff ikke bra. Men er vel ikke sikkert det er beste for barna at dere holder sammen når det er sånn? Ingenting å gjøre for å få det bedre?

Uff da:( får håpe dette bare er en fase dere klarer å komme dere gjennom! Er ikke bra for noen å leve sånn, verken dere eller barna deres ikke minst:/ aner ikke hva det er snakk om her men sender over en klem!
Tror ikke det er en fase. Jeg var psykisk ute da jeg traff han. Hadde aldri planer om at det skulle ende med et langvarig forhold, men så ble det bare slik. Tror ikke at verken mann eller barn vet at det er noe alvorlig gale

Huff ikke bra :( levde i 12 år i ett ikkebraforhold.jeg levde med han fordi vi har barn sammen.men så gikk sinnet hans og volden ut over ungene også.da ba barna om at vi måtte flytte fra han.da var di 6 og 7 år.da flytta jeg på dagen med di mens han var borte.
Godt du kom deg bort! All ære til deg! Håper du har det bra i dag:)
Min mann er en kjærlig mann og som person har jeg bare gode ting å si om han

Jeg vet ikke hvordan forholdet deres fungerer i praksis, så dette blir jo kun opp til deg selv.
Men kan si at jeg selv vokste opp i et hjem med dårlig forhold mellom foreldrene, og det var grusomt. Barn trenger gode rollemodeller for selv å utvikle sunne relasjoner og forventinger til hva et bra forhold er. Dette er erfaringer de tar med seg fra barndommen og inn i sine egne forhold som voksne en dag... jeg ønsket alltid at mine skulle gå fra hverandre for da ble det hvertfall hyggeligere stemning hjemme. Var aldri vold eller den typen ting, men vare ukoselig og lite preget av samhold og familieidyll. Jeg er derfor mot at voksne mennekser i dårlige forhold holder sammen og skylder på at det er for barnas del... for barna har det IKKE bedre på denne måten!
Men igjen; voksne mennesker må ta ansvar for egne valg. Det er bare du som kjenner din situasjon best

vist du ikke har noe vondt å si om han så forstår eg ikke hvorfor du hater han?

snakke dere sammen om hvordan du føler osv?

Back
Topp