Jeg HATER katter!!

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Faen altså!! Utenfor her, er det 4-5 katter som lager et helvete fra tid til annen. Nå er det tydeligvis løpetid også.. ARGH!! Hyling og remjing døgnet rundt.
Men, det verste er uansett at de pisser på vogna når Nina ligger ute å sover...[:@][:@][:@][:@]
Noen tips til hva jeg kan gjøre der?? Noe jeg kan ha på så kattene skyr iallefall vogna?

Kattepiss er noe drit[:'(][:'(][:'(] men aner ikke hva du kan ha på vognen som holder de vekke

Hør på en dyreforetning, mener det skal være noe man kan ha på feks dører og andre plasser for å unngå kattepiss. Som forøverig er noe dritt.[:'(]

uff, ikke særlig greit det der nei[:'(]

men hør med en dyrebutikk, de kan nok komme med noen råd[:)]

ellers har jeg hørt at appelsinskall og pepper skal holde kattene unna, men vet ikke om det fungerer[8|]

ORIGINAL: Destiny85

Herregud, for noen uansvarlige katteeiere! Og ja, det mener jeg!![:@]
Jeg skjønner ikke hvor vanskelig det er å forstå at om man steriliserer/kastrerer kattene sine så har de ikke løpetid, de slipper problemet med kattunger, de slutter å markere og de skriker ikke 24 timer i døgnet av kåthet!

Send de en klage!

Noen av kattene er huseierens..[&o]

Jeg skjønner ikke hvor vanskelig det er å forstå at om man steriliserer/kastrerer kattene sine så har de ikke løpetid, de slipper problemet med kattunger, de slutter å markere og de skriker ikke 24 timer i døgnet av kåthet!

Send de en klage!

Selv om en hannkatt er kasterert slutter den ikke å markere. Men de slutter å skrike og bråke så j...........

få deg en hannkatt som du kastererer når han er gammel nok.. slipper du unna det problemet (vi har et par hankatter i området men de tør ikke være her lenge)

og så kan man få sånn gåvekk spray hvor du først vasker vogna og sprayer med flaska, da lukter de ikke at de har tisset der før....

ORIGINAL: Lille Rosin

Send de en klage!

Selv om en hannkatt er kasterert slutter den ikke å markere. Men de slutter å skrike og bråke så j...........

Jupp, de slutter med den verste markeringa iaf! Har to puser selv, og han minste markerte inne før han var gammelnok til at jeg kunne kastrere han. Når gjør han det ikke her mer iaf, mulig ute, men ikke her. Ikke lukter pisset så ille heller[;)]

De markerer ute for å markere territoriumet sitt selv om de er kastererte eller ikke. Men stanken er mildere.
Men misforstå meg rett, mener ikke at ikke katter skal kastereres.

ORIGINAL: blomsten min

få deg en hannkatt som du kastererer når han er gammel nok.. slipper du unna det problemet (vi har et par hankatter i området men de tør ikke være her lenge)

og så kan man få sånn gåvekk spray hvor du først vasker vogna og sprayer med flaska, da lukter de ikke at de har tisset der før....

Du leste overskriften min..? [8D]

ORIGINAL: lykkis manneløs..

ORIGINAL: blomsten min

Du leste overskriften min..? [8D]
jepp[8D][:D] bare måtte skrive det siden du hater katter[8D].. prøv flaska! Onkel har klaget på flaska men han har ikke vasket stedet kattene tisser og så har han ikke sprayet på verandaen etter det har regnet[8D]

Sitron eller eddik.. Ta f.eks og skjær opp et par sitroner og legg båter rundt vogna til Nina kanskje ?

de er redd aluminiumsfolie tror jeg..

irriterende [:'(]

kast ei bøtte med vann på di [8D]

Du får noe som heter kattevekk i butikken. Strø det rundt der du ikke vil ha de og jeg lover de holder seg vekk. Vi har en nabokatt som tisser på dørmatta vår, eller den pleide å gjøre det Så kastet vi vann på den og den ble borte en stund så kom den tilbake. Så strødde vi kattevekk rundt inngangspartiet vårt og den nærmer seg ikke en gang....[:D]

Hater kattepiss.... [:'(][:@][:@][:@]

har samme kattenaboproblemet her. naboen har 3 stk,. og de er i konstant krangel med en annen nabos katt. å all slåssinga er rett uttafor vinduet vårt, hver j**** kveld. får vel problemer med de når den tid kommer at babyen skal sove ute. ofte når jeg åpner døra sitter de klare til å bøkse inn, samma med bilen..redd katter jeg nå egentlig

ORIGINAL: babytutta

har samme kattenaboproblemet her. naboen har 3 stk,. og de er i konstant krangel med en annen nabos katt. å all slåssinga er rett uttafor vinduet vårt, hver j**** kveld. får vel problemer med de når den tid kommer at babyen skal sove ute. ofte når jeg åpner døra sitter de klare til å bøkse inn, samma med bilen..redd katter jeg nå egentlig

Det er så irriterende, nabokatten måtte vi jage ut til tider. Stod også klar ved døra... HATER KATTER. Ikke noe vondt ment til dere katte elskere, men jeg skal aldri ha katt.....

ORIGINAL: chantonet

kjøp deg en hund [;)]

Har jo måttet omplassere de jeg hadde pga for liten tid...[&o]

Back
Topp