Jeg HATER gruppearbeid!!

Senator Malin

Elsker forumet
På mandag avtalte vi å treffes kl 8 på skolen. Vi hadde egentlig fri, men siden det skal framlegges i dag måtte vi møtes.
Jeg kom kl 8 og resten kom somlende inn kl 10 og 10.30.

Okei.. Takk for den?

Og i dag. Møtes kl 9 for å sette sammen powerpoint, gå igjennom det osv. Nå er kl 0944 og jeg sitter her alene i dag også.(skal framføre kl 12) Og siden da vi ikke får nok tid på å forbrede og lime inn alt i presentasjonen blir denne dårlig og det går utover meg. Meg som faktisk har gjort over halve oppgaven og de andre ikke en dritt. Voksne mennesker...

Neste gang skal jeg faen meg være alene!

Da hadde jeg gjennomført den alene også og signert med kun mitt navn... Blæh! Hater gratispassasjerer!

Da hadde jeg sagt ifra! Går ikke an at bare en skal dra lasset!
Du får stave G R U P P E A R B E I D til de, og spørre om de kan definere det for deg!

Eg kjenner meg veldig godt igjen, me er fem på gruppa og to av gruppemedlemmene kjem nesten alltid for seint, og då er det ikkje 5 -10 min for seint. Då er det gjerne alt frå 30 - 60 minutter eller så kjem dei ikkje i det heile tatt. Grunnen til at dei ikkje kjem  er forsovelse, og begge er aleine uten barn. I går skulle me treffas 08.15, fordi me skulle ha farmføring 09.15. Dei kom 08.55. Og ho eine glømte noko ho skulle ta me til framføringa og var dritsur når eg spurte. Snart er det ferie heldigvis:)

Ååå, det er så kjipt når det blir sånn!
Fatter ikke folk har samvittighet til å bare drite i å jobbe når det er gruppearbeid... De får gjøre hva de vil på egne oppgaver, men når det går ut over andre også...

Jeg nekter å være med på gruppearbeid uten gruppekontrakt jeg. Da blir alle gjort ansvarlige, og man er i forkant enige om konsekvenser dersom noen ikke gjør jobben sin.
Er teit at man må gjøre det sånn med voksne folk, men det funker. Det er sjelden at noen prøver seg som gratispassasjerer med meg på gruppa

Jeg hater også gruppearbeid, men ikke av samme grunn. Jeg jobber best alene og foretrekker det, er alt for mye gruppearbeid nå til dags. Men å  komme subbende lenge etter man skulle vært der er pokker meg så respektløst som det går an å bli. Møkkafolk.

Kjenner til den....

Gruppearbied med felles karater er
 grusomt. Hater å måtte bli straffet for tilfeldige fremmedes udugelighet.

Kjenner til den. Jeg hater alt som har med gruppearbeid. Ingen som har respekt for andre lengre og skremmende få som bryr seg om skolearbeid. 
Du får snakke med læreren og forklare situasjonen, det gjorde jeg og da fikk jeg beskjed om at karakterene for gruppearbeidet ikke ville bli regnet med, for andre skulle ikke kunne ødelegge for meg. 

Back
Topp