Jeg hater det

ToSmå2010

Forumet er livet
Her sitter jeg.. Klokka er halv ett og jeg har ikke kledd på meg enda en gang..
Eller det vil si, jeg har på meg t skjorta jeg tok på meg i natt når jeg var oppe hos Tobias, og joggebukse.. Har ikke ordnet meg noe mer enn det

Å ja, jeg hater det.. At jeg aldri finner ork til å ordne meg..Dusjer gjør jeg før jeg legger meg. Jeg sitter jo bare hjemme allikevel.. Såklart, om jeg skal noe, så fikser jeg meg jo.. Kler meg ordentlig, sminker meg litt og ordner håret..  Jeg syns liksom bare at jeg forfaller helt.. Flere som er sånn? Jeg tenker jo liksom litt på sambo også da, sikkert ikke så morsomt å komme hjem til meg som ser "helt jævlig ut" dag inn og dag ut.. emoticon

Forhåpentligvis blir det full skjerpings når jeg skal ut i jobb igjen..

Har det på akkurat samme måte :/ Føler også jeg forfaller, men har bare ikke energi eller lyst til å ordne meg...

Ser jo at når jeg først har ordnet meg så ser Lars på meg på en helt annen måte enn når jeg sitter og er helt shabby, så skulle ønske jeg gadd å gjøre noe. Blir nok bedre i sommer når jeg skal være med folk hver dag, man akkurat nå gidder jeg ikke :p

Er flere av oss;) Jeg er sånn selv om jeg har begynt å jobbe nå også jeg da. Vi får jo ikke lov til å bruke noe sminke e.l på jobb, også bruker vi arbeidsuniform og hårnett, så gidder ikke akkurat å prøve se så bra ut da:P Men jeg blir faktisk i bedre humør når jeg føler meg litt fresh, så burde skjerpe meg;)

å huffa kjenne meg igjen.

Her i heimen snakker  vi shabby ..glemt å dusje på 3 dager eg LÆKKERT.
(har vaska meg og tatt på deo altsåååå)

Går rundt med malingsflekker og trefliser på klær og i håret..

Men det er ikkje det verste..for eg pusse jo opp og har en unnskyldning te å se sånn ut.
Det verste var når eg va va heima og skifta til "vanlige" klær for å gjøre noen ærend på senteret.
Alle andre damer tripper forbi meg i siste mote, freshe, nysminka og høye hæler.Til og med alle de med barnevogn ser freshe og flotte ut.

Der komme eg med dongribukse, joggesko og sliten tskjorte ..hår som trenger en klippp for lenge siden.

Nei uff føle meg som et dass når eg står på siden av sånne "up-to-date" damer;-P

Skal begynne i ny jobb i august, og da skal eg være flink å pynte meg mere.
Gjør mye med selvfølelsen å føle seg velstelt ;-D

Det er bra vi er flereemoticon
Er ikke noe morsomt å ha det sånn.. Og igår etter jeg hadde skrevet denne tråden, så kommenterte faktsk sambo at jeg så så "teit" ut i den joggebusksa, så svarte jeg at jeg går jo bare hjemme.. Bruker den ikke ute.. Da svarte han tilbake "ja så det er ikke så viktig å pynte seg for meg altså"  Føler meg ikke så kul da...

irriterende med dette skrive- for- å -se greiene på  BV

er sånn her også!! Håret skulle vært farga og klippt for mange mnd. siden, og ofte glemmer eller rekker jeg ikke sminke meg før jeg går ut en gang!
Og klær... Huff og æsj, føler meg ikke vel i noe, så blir mye joggebukse og tunika.. Og ingen høye heler, ALDRI! 

Må nok skjerpes her!! :p

Back
Topp