Jeg har...

angelou

Elsker forumet
...bestilt meg time til 3 D - UL i dag, jippi, gleder meg!!! 18.mai er datoen, da er jeg 24+6 [:)]

jippi [:)]

Har lyst til å dra på 3D selv, men jeg veit lissom ikke helt...

åh så artig :)
hvor skal du på 3D? vi har bestilt vi også, skal 10.mai og gleder meg så veldig.

ORIGINAL: smørblomsten

jippi [:)]

Har lyst til å dra på 3D selv, men jeg veit lissom ikke helt...

Samme her,men vet heller ikke helt... [8|][:)]

Det har vi gjort også[:)] Skal den 10 mai. Jeg hadde egentlig ikke lyst fordi jeg syns det ser litt ekkelt ut, men samboeren min har såååå lyst, og da lot jeg han få ønsket sitt oppfylt[:D] Blir sikkert moro når jeg først kommer dit[:)]
Er i uke 27 da vi skal. Tida flyr jo!

Jeg skal på Mjøskirurgene på Gjøvik, han er SÅ flink og koselig! Er ikke i tvil engang, syntes det var en så fin opplevelse sist :) Og tenk da, å ha video av lille INNI magen :)

ORIGINAL: angelou

Jeg skal på Mjøskirurgene på Gjøvik, han er SÅ flink og koselig! Er ikke i tvil engang, syntes det var en så fin opplevelse sist :) Og tenk da, å ha video av lille INNI magen :)

Ja, han er mega flink! Har time 28 april jeg da :) Tror de nevnte at det kostet 1100

På nettsiden deres står det 1250,-... Jeg betalte 1000 kroner i august 2007, så har gått opp litt da :)

Er faktisk billigere på Lillehammer, men jeg var så veldig fornøyd med han sist jeg var der, han var kjempekoselig, superivrig og helt ekstatisk på våre vegne [:D] Og så kan jeg shoppe litt på CC etterpå [:D]

Jeg skal også bestille time til 3D-UL:) har lyst i slutten av mai:) for da begynner jeg og nerme meg uke 30 så da får vi se så mye mer:D Men her hvor jeg bor betaler vi knappe 1000 lappen... jeg skal på medi 3:) det er sann privat greier her oppe:)

Sist jeg var hos han så skulle jeg komme mellom uke 25 og 28, men nå hadde han funnet ut at han fikk best resultater mellom uke 22 og 26 [:)] Men vi fikk kjempefine bilder i uke 28 sist [:)]

saa artig da [:)]  drev aa tenkte paa det jeg oxo ettersom vi ikke fikk vite kjonnet med 100% sikkerhet,men siden jeg skal paa cervix maaling og ny ul 5 mai saa er det ikke sikkert vi trenger det. haaper dem ser kjonnet klart og tydelig da altsaa [:)]

Back
Topp