Jeg har vunnet !

Babyboom

Forumet er livet
*MIA*
En splitter ny Nokia n97 med tastatur og touch skjerm. koster vel en 5000 kr ny.
Var i bursdag i dag, men har kastet opp i hele natt og var ganske dårlig, skulle til byen og levere Embrik til foreldrene mine, men tenkte jeg kunne ta meg en liten tur og få luft.
I byen delte de ut masse gratis ting, hadde masse konkurranser, og jeg ble med på noen av dem. Det ene var spm om DNB nor, svarte på sms og de skulle ringe om man vant. De ringte meg og sa jeg var med i finalen, ringte også min kusine, og en gutt. Så vi var tre stk, skulle ta stein saks papir på hvem som fikk velge mobil først. Var en med rosa, svart og grått bånd, tenkte at det var det grå som vant. Jeg tapte stein saks og papir og fikk velge sist, jeg fikk den med rosa bånd. Vi sto og holdt tlf og den som ble ringt til vant, og gjett hvem de ringte til da [:D][:D][:D][:D][:D] så da ble det ny tlf, har akkurat betalt og bestilt meg en ny sony ericsson w595 musikk tlf, får vel levere den tilbake. Selv om sambo egentlig har veldig lyst på den jeg vant da, sa vi kunne ha den 50/50 heheh.

Så da venter vi bare på å vinne i lotto i kveld hehe

heldig du

GRATULERER!! Så gøy!!

ORIGINAL: Svartengel

Back
Topp