JEG HAR VUNNET!!!

MICAmor

Forumet er livet
VIP
Altså,jeg vinner aldri noen ting! Har absolutt null hell i spill og konkurranser. Men er jo lykkelig gift - hell i spill,uhell i kjærlighet osv. Men i dag,når jeg sjekket mailen min så hadde jeg fått en ny mail fra Synovate(MMI) Hvor det sto : Gratulerer,du er den heldige vinner av ett gavekort på kroner 1000.- Trukket ut etter en undersøkelse om yoghurt som var i vinter en gang. Jeg svarer på markedsundersøkelser en gang i blandt,som tidtrøyte - og nå vant jeg jammen! Så da må jeg jo finne på noe å bruke pengene på... Det blir sikkert vrient..

Gratulerer da!! Artig at du vinner en gang! Bruk pengene på deg selv! :)

Så arti da,men beklager jeg er altid skeptisk til sånt. var det ingen hake ved den. at du måtte bestille noe el gjører noe ? evt oppgi kontonummer el.. huff ikke meningen å ta ifra deg gleden,men vær obs på at noe kan være for godt til å være sant :-(

Heldigvis ingen hake ved det. Det er jo markedsanalyse - altså det som før hette mmi,markeds og media instituttet som har skiftet navn. Samme som statistisk sentralbyrå osv. Du bare svarer på spørsmål som blir brukt til statestikk. Jeg har vært medlem av panelet i over 10 år.. Og det er første gang jeg har vunnet noe!! Jeg har egentlig aldri tenkt over at det alltid står - vi trekker 5 besvarelser som vinner gavekort på 1000 kr.
Så nå tror jeg jammen at jeg må spille Extra i dag..emoticon

Så moro!
Grattis:)

Gratulerer daemoticon
Kanskje jeg må slutte å slette alle sånne "du har vunnet" mailer.
Regner bare med det er virus jeg uansett..

Denne mailen jeg fikk nå var ikke en av de vanlige "Du har vunnet" mailene. De slettes hos meg umiddelbart - bare spam hele greia!
Men de kommer til en annen mailadresse også.... Jeg har en jeg bruker til "useriøse" ting ,og hoved mailen som kun brukes til "viktige" ting. Alt som kommer på den useriøse mailadr. blir slettet umiddelbart!

Back
Topp