Jeg har VOOOOONDT........

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
Det gikk en smule bedre idag!!! Måtte ikke legge meg nedpå etter do-besøket, kunne gå rett i grønnsåpebad [:)] Så nå er jeg positive-Snekka igjen [:)] Har til og med tatt en lang dusj, sminket meg og ordnet håret, så føler meg jo hundre gang bedre, håper den gode trenden fortsetter!

Takk for alle gode klemmer og blåsinger og alt [:)]

huff og huff, Snekka[:(] det høres rett og slett helt jævlig ut! Har du ikke fått smertestillende som funker?

svarte litt raskt her... bra at du er bedre i dag og at du snart er bra igjen[:)]

ORIGINAL: Melines

huff og huff, Snekka[:(] det høres rett og slett helt jævlig ut! Har du ikke fått smertestillende som funker?

svarte litt raskt her... bra at du er bedre i dag og at du snart er bra igjen[:)]

Joda, har spist resept-Paracet og resept-Ibux, samt smurt resept-gele. Det funker bra gjennom hele dagen, men akkurat når jeg har vært på do har det likevel vært så vondt at jeg nesten ikke har klart å stå oppreist... [&:] Men satser på bedre tider framover.

ORIGINAL: Miss Fat

God bedring Snekka, hørt andre og si at det er smertefullt etter den operasjonen. 

Oh yes, leste masse om denne type inngrep før jeg opererte, og var egentlig forberedt på store smerter. Var derfor så positivt overrasket når det gikk så bra de to første dagene. Det virkelige helv.... begynte jo ikke før dag 3.

Men så lenge jeg blir bra til jeg skal til Oslo, så gir jeg blanke f**n i resten [:)]

Back
Topp