Jeg har vondt

talata

Forumet er livet
på venstre side rett over hofta på baksiden der...... [&:] vært sånn i flere timer.... sitti for mye på BV kanskje....?

kan høres ut som du har fått en bv-hofte ja...[:D]

Hvordan kurere en BV hofte???[&:][8D]

masse søvn, en ddel cola og noe annet godt. Is f.eks[:D]

høres ut som en kur jeg kan leve me[:D]

ORIGINAL: talata

på venstre side rett over hofta på baksiden der...... [&:] vært sånn i flere timer.... sitti for mye på BV kanskje....?

Mulig tegn på innaktivitet[:)]

men sånn litte granne seriøst så er jeg litt redd for at det lissom er ett tegn på at spiren ikke har det noe bra....

Men jeg har sikkert bare sitti for mye [:)]

men sånn litte granne seriøst så er jeg litt redd for at det lissom er ett tegn på at spiren ikke har det noe bra....

Men jeg har sikkert bare sitti for mye [:)]

Det har sikkert ikke noe med spiren å gjøre. men det kan være hormonelt da det skjer mye i kroppen vår da man går gravid. men i og med at du har vondt i hofta, så har nok spiren det veldig bra. Når jeg gikk gravid nå sist, var jeg mye plaget av at kroppsdeler "sovnet" både hofta og ned i venstre bein og armen. Hadde mest plager på venstre side jeg. mye kramper i den leggen osv

men et sitter ikke i hofta, det sitter over hofta på baksiden... er det ikke der nyrene sitter når jeg prøver å tenke på det jeg lærte i biologi timen?[8|] sikkert ikke noe farlig nei[:)]

men et sitter ikke i hofta, det sitter over hofta på baksiden... er det ikke der nyrene sitter når jeg prøver å tenke på det jeg lærte i biologi timen?[8|] sikkert ikke noe farlig nei[:)]

Jo du har rett i at nyrene sitter der.
Og det er sikkert ikke farlig.

men ringe legen om det er der i morgen og du er bekymret[:)]

Hender det hjelper[:)]

ORIGINAL: Mille84

masse søvn, en ddel cola og noe annet godt. Is f.eks[:D]

[:D][:D][:D][:D][:D]

Bare kom på plutselig. Har du vært mye plaga med UVI?

Da kan man få smerter der, særlig om det sitter i nyrebekkenet. Bare en tanke[&:]

Er der nyrene sitter, jo. Men når du er gravid, er det vanligst å få vondt i høyre nyre. JEG HAR MASSE ERFARING!!!!
[&:]
Kan kanskje være bekkenløsning? Tror ikke det er noe med tulla de.[:)]

ORIGINAL: Toyah

Da kan man få smerter der, særlig om det sitter i nyrebekkenet. Bare en tanke[&:]
Nope det har jeg aldri vært plaga me (bank i bordet) å håper jeg slipper.. men ja hvis det er der i mårra ringer jeg legen... er ikke kjempe vondt assa, men er såpass ubehaglig... Tusen takk for gode svar [:)]

ORIGINAL: Toyah

Nope det har jeg aldri vært plaga me (bank i bordet) å håper jeg slipper.. men ja hvis det er der i mårra ringer jeg legen... er ikke kjempe vondt assa, men er såpass ubehaglig... Tusen takk for gode svar [:)]

Håper det gir seg snart[:)]

ikke vondt der akkurt nå nei, det har flytta seg til mellomgulvet... æsj hater når jeg får vondt der [:'(]

Du ringer til legen din om du er tvil[>:] ikke gå og lur og bekymre deg formye snuppa[&:][:)] ikke bra det heller....

Men satser på at det er Bv-hofte[;)]

jeg skulle jo nevne for legen at jeg har vondt i mellomgulvet innimellom men glemte det, å nå sitter jeg me vondt der uten å vite hva det er for noe... tatt paracet da så det går over snart... Må huske på å spørre neste gang.... [8D]

Magen er jeg ikke så bekymra for når det gjelder spiren, for den har vært sånn i ett halvt år nå, det brenner i mellomgulvet lissom.. Men burde i hvertfall nevne det for legen neste gang... Har ei venninne som sier at det var slik vondt ho hadde når hi hadde gallesten..... [&:]

Back
Topp