Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: talata
på venstre side rett over hofta på baksiden der...... [&:] vært sånn i flere timer.... sitti for mye på BV kanskje....?
men sånn litte granne seriøst så er jeg litt redd for at det lissom er ett tegn på at spiren ikke har det noe bra....
Men jeg har sikkert bare sitti for mye [:)]
men et sitter ikke i hofta, det sitter over hofta på baksiden... er det ikke der nyrene sitter når jeg prøver å tenke på det jeg lærte i biologi timen?[8|] sikkert ikke noe farlig nei[:)]
ORIGINAL: ToyahNope det har jeg aldri vært plaga me (bank i bordet) å håper jeg slipper.. men ja hvis det er der i mårra ringer jeg legen... er ikke kjempe vondt assa, men er såpass ubehaglig... Tusen takk for gode svar [:)]
Bare kom på plutselig. Har du vært mye plaga med UVI?
Da kan man få smerter der, særlig om det sitter i nyrebekkenet. Bare en tanke[&:]
ORIGINAL: ToyahNope det har jeg aldri vært plaga me (bank i bordet) å håper jeg slipper.. men ja hvis det er der i mårra ringer jeg legen... er ikke kjempe vondt assa, men er såpass ubehaglig... Tusen takk for gode svar [:)]
Bare kom på plutselig. Har du vært mye plaga med UVI?
Da kan man få smerter der, særlig om det sitter i nyrebekkenet. Bare en tanke[&:]