Jeg har verdens beste mann!

Dette var hyggelig å høre! :D

Min mann kunne trengt husvask-kurs...og støvsuge de plassene støvet legger seg, ikke bare der han ser/ kommer til[emoji14][emoji14] lage mat gjør han heldigvis ofte da han somregel er hjemme først; og klesvask kan han[emoji122][emoji122] her om dagen ble jeg dritsint på han...han hadde vasket tøy og hengt opp; og da presterer han å si at han gjør alt i hus!!og da hadde jeg nettopp komma hjem fra en lang arbeidsdag, var sliten og ville helst ta meg en dusj.! Hvem bretter tøy,legger vekk på plass, vasker hus,vasker generelt, og blablabla......han sa unnskyld etterpå da....hehe

Ååå du er heldig! Min har ofte veldig lange arbeidsdager og mye frivillig arbeid på fritida, så de ukene han er travel blir det mest naturlig at jeg tar alt hjemme. De ukene han har normale arbeidsuker setter han gjerne på en maskin klesvask (men han kan ikke sortere..), lager middag og støvsuger om jeg ber om det. I tillegg er det han som tar alt utendørs i form av snøfresing, vedkløyving og plenklipping, så da må jeg ta min del inne. Vi prøver å finne en balanse som funker for begge:happy:

Jeg har også en flink mann! [emoji16] I går tok han over både maling av gang, klesvask og rydding på kjøkken for meg. Jeg måtte skynde meg ut for å hjelpe en kollega, og da ettermiddagen kom var jeg helt utslitt, så han bare fikset alt [emoji7] I dag har han måket hele gårdsplassen og hugget noe ved, og nå står han ute i gangen og maler igjen. Jeg ligger på sofaen og spiller playstation [emoji15] (Skal sies at jeg har malt et strøk i gangen og laget middag i dag, og etterpå skal jeg rydde kjøkkenet [emoji14] Men åh, så deilig det er å ha en mann som kan ta i et tak!)

Back
Topp