Jeg har verdens beste mann!

Insania

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg har jo totalt forelska meg i et Erlend Mørk-bilde.
Forelska meg med en gang jeg fikk se det!
Og jeg har jo sagt tidligere at jeg ønska meg det i 30-årsgave....

Fikk en bursdagsgave på forskudd av mannen min IDAG, nemlig dette:

Nemlig akkurat DET bildet! Er så glad at jeg nesten svever!!!!!!!

utrolig kult bilde [:)]
heldig du er

Å fy flate, du er heldig da!!! [:D] Når tid er bursdagen din da forresten?

Og sånn når vi først er inne på bra manner, gidder du å gi meg bruksanvisningen på menn som virker???[8D]

Melines:
Jeg har ikke bursdag før i februar neste år! Haha! Litt tidlig ute da, men det gjør ingenting!
Bruksanvisning....finn en fyr som er din bestevenn, ikke bare typen din. Og ikke minst-felles interesser hjelper STORT!

Yummymummy:
Jeg fikk ståpels første gang jeg så det bildet. Jeg ble redd, kvalm, glad-hele følelsesspekteret mitt gikk helt bananas. Holdt faktisk på å begynne å grine!
Bildet symboliserer en vanskelig tid for meg, det traff meg så hardt da jeg følte jeg hadde vært der som vedkommende på bildet er.
Ja, det er dystert-men fy flate så vakkert! Og ikke minst-det er MITT![:D]

Grunnen til at jeg ga henne det allerede nå er at jeg synes det var for galt å lagre det i kjeller'n i 9 mnd når jeg vet hvor mye hu ønska seg det + at jeg hadde litt lyst til å gjøre'a glad da :)

ORIGINAL: MetalFatter

Grunnen til at jeg ga henne det allerede nå er at jeg synes det var for galt å lagre det i kjeller'n i 9 mnd når jeg vet hvor mye hu ønska seg det + at jeg hadde litt lyst til å gjøre'a glad da :)

det er mannen sin det [:)]

Fint det var [:D] Og pen du er!

Jeg synes bildet er knalltøft, og jeg skjønner godt hvorfor du falt for det. Meget omtenksom gave av mannen din må jeg si [:D]

Så heldig du er[:D] Stilig bilde[:)] Og så så snill mann du har[:D]

ORIGINAL: MetalFatter

Hiver over heder og ære til deg![:D] Snille mannen du!

Utrolig skremmende og deprimerende bilde, på en nydelig og vakker måte!!

Du er heldig som har en så snill mann! [:)]

Og gratulerer med dagen 9 mnd på forskudd! He,he! [:D]

Tusen takk, alle sammen! Ja, jeg er dødsheldig!
Kunne seriøst ikke ha funnet en bedre mann!

Back
Topp