Jeg har vært på ultralyd i dag

*Labambie

Forumet er livet
Og de så ingenting annet enn en svart "sekk" med en strek i midten. Hva betyr det da? Jeg er vel noe sånt som 5+5 eller noe sånt. De mente jo det var helt normalt. 

Hørtes helt normalt ut ja <3

Det var akkurat det samme jeg så da! Helt normalt:))
Om en uke er det nok et lite embryo med hjerte<3

Skytten84 skrev:

Så ikke noe hjerte i dag, kjente jeg ble veldig bekymret... :-/

Labambie skrev:

Skytten84 skrev:

Det gjorde ikke jeg heller når jeg var 5+6!! Men, masse forandrer seg i løpet av noen dager!! Så alt er nok helt i skjønneste orden! Hvis det ikke var det ser dem faktisk!!

Med sønnen min fikk jeg beskjed i slutten av uke 5/starten av uke 6 at det ikke var liv, og tre!!!dager etterpå slo hjertet! Så stol på oss, du har INGENTING å bekymre deg for enda! :))

Selv om du er så og så langt på vei, kan det hende egget har brukt litt tid på å komme frem og feste seg også, så selv om mensen tilsier at du er så og så langt kan det hende du egentlig ikke er det helt enda! :)
Og på dette stadiet har hver dag veldig mye å si når det kommer til hvor langt utviklingen av den lille har kommet ;) 

Så lenge de faktisk så en sekk der inne, og den lille streken (som er spira di! <3) er alt vel

Det er ikke unormalt. Husk at selv om du vet omtrent når eggløsning var, så vet du ikke når egget festet seg. Det kan være alt fra 3 til 10 dager etter EL. Festet det seg seint, så er embryoet litt yngre enn du regner. Dessuten kan det ligge i dvale en stund før det begynner å utvikle seg, faktisk helt opp til to uker, fortalte min gynekolog meg. Det samme skjedde nemlig meg, jeg ble satt tilbake en hel uke pga dette, selv om jeg visste når befruktningen fant sted, og da vi kom til neste UL fant vi hjertet!Krysser alt for at det samme skjer deg også!

På IVF klinikken får vi ikke UL før i uke 7 eller 8 nettopp av denne grunn, før det KAN være for tidlig.

Labambie skrev:

Skytten84 skrev:

Ikke bekymre deg kjære deg! Jeg var inne når jeg var 6+0, og han "trodde" han så hjerteslag, men var ikke sikker. Skal tilbake i morra for kontroll. 
Det med sort sekk med strek i høres helt normal ut! :)

Back
Topp