Jeg har vært på UL

Mammatil2

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Augustlykke 2022 ❤️
Jeg ringte direkte til sykehuset i dag etter jeg hadde snakket med jordmor. Jeg fikk komme inn på UL med en gang, da jeg våknet til blod. HJERTE SLÅR!!! Men samtidig er jeg redd, for den ble målt til 6+2, og jeg er 8+0 i morgen. Har da fått ny time neste torsdag for å se om den vokser som den skal.

Så godt at hjertet slår! :Heartred

Så rart det var så stor forskjell i hvor langt du er på vei. Men det viktigste er jo at spiren lever :)

Blir spennende å høre hvordan det utvikler seg! :)
Sender noen gode klemmer

Så godt at hjertet slår! :Heartred

Så rart det var så stor forskjell i hvor langt du er på vei. Men det viktigste er jo at spiren lever :)

Blir spennende å høre hvordan det utvikler seg! :)
Sender noen gode klemmer

Ja, det gjør meg litt redd. Det kan godt være at jeg er litt tidligere på vei enn 7+6, men 6+2 er ikke mulig..

Ja, det gjør meg litt redd. Det kan godt være at jeg er litt tidligere på vei enn 7+6, men 6+2 er ikke mulig..

Det kan godt hende de har målt littegrann feil og da gir det store utslag i hvor mange uker og dager fosteret er.
Når jeg var på tul med nr.1 her så sa jordmor at egget kunne ha ligget litt i dvale:)

Det kan godt hende de har målt littegrann feil og da gir det store utslag i hvor mange uker og dager fosteret er.
Når jeg var på tul med nr.1 her så sa jordmor at egget kunne ha ligget litt i dvale:)

Hun sa det var vanskelig å måle nå. Satser på at det blir litt enklere neste uke! :happy:

Så godt å høre at hjertet slo!:Heartred Da krysser vi alt vi kan for at spira fortsetter å vokse:Heartred

Hurra for hjerteslag:joyful: Krysser alt for at lille spira vokser fint til neste tul :Heartpink

Back
Topp