"Jeg har vært på UL"-tråden

Nordlys2018

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Føler vi mangler et sted hvor man kan skrive "Jeg har vært på UL og jeg er HAPPY!!! :D" - føler at mange tråder kan ødelegge for andre osv. Vil gjerne respektere andre, og dermed dele min glede et annet sted :)

I dag var vi på UL, 9+3 --- fikk se lille magebeboer med 2,5cm lengde, som vifta med arme og bein, og med et hjerte som dunket :) Jeg ropte ut når jeg så den lille bevege seg, og vi alle lo, da bevgde den lille seg enda mer! Føler meg som ei fjorten år gammel tenåringsjente som ser en søt liten valp eller noe (vel, slik er jeg når jeg ser hundevalper og :p ) - men herregud så fantastisk den følelsen er :) Iallefall som førstegangsgravid!

Utrolig fascinerende å se barnet "på tvers" også - f.eks med hvordan hjernedelene utvikler seg og alt. Utrolig hvor "ferdig" de er allerede ved 9 uker! :O

Så herlig følelse altså:Heartred så gøy at du fikk en så fin opplevelse, det er en helt spesiell følelse:happy:

Så fint du hadde en så fin opplevelse❤️

Det er en herlig følelse selv man ikke er førstegangs :love7 det er så fascinerende at de er så "ferdige" og rører seg allerede! Og at man kan se det på UL selv om de enda er så små ❤️ jeg var må ul på onsdag og ble målt til det samme som deg da 9+3 :) Har du bilde vi kan få se? :D

Så fint du hadde en så fin opplevelse❤️

Det er en herlig følelse selv man ikke er førstegangs :love7 det er så fascinerende at de er så "ferdige" og rører seg allerede! Og at man kan se det på UL selv om de enda er så små ❤️ jeg var må ul på onsdag og ble målt til det samme som deg da 9+3 :) Har du bilde vi kan få se? :D

Takk! <3 Jeg deler bilder så fort jeg er inne i skjult, mener jeg skal kvalifisere fra i dag/i morgen! :)

Så bra med gode nyheter [emoji4]

Jeg har også vært på tul i dag, vart satt tilbake fra 9+5 til 9+2. En liten krabat på 2,6 cm med sprellende bein og et bankende hjerte ❤️❤️

Ååh, så kos:love7 jeg var i ca uke 7, og da var det et svart hull med en tåkeklump med bankende hjerte:hilarious:

Back
Topp