Jeg har vært på TUL idag :D

J0ls1

Betatt av forumet
Håy!

Idag har jeg vært på TUL. Var 12+3 og ville sjekke at alt er i orden, noe det absolutt var.
Tenkte som sist at gudameg, tenk om det er innbilt svangerskap, så måtte jo spørre om det var noen der, noe det heldigvis var, haha ;)
Alt så kjempe bra ut, en frisk og meget aktiv liten krabat i magen minnet stort om storesøster da hun lå der å sprellet, så da skal vi hvertfall ikke få sitte stille hverken natt eller dag i en del år til ;)

De mente jeg var 12+5, og han trodde med 90% sikkerhet at det blir en gutt denne gangen, så da er jeg heldig å ha en av hver om det er tilfelle. Men uansett lykkelig for at det er friskt hva enn det skulle bli :D

Er hvertfall super happy for at alt stor bra til, og at det var noen der ja ;)

Skjermbilde 2016-01-11 kl. 14.25.12.png
 
Gratulerer med vel overstått ul :)
 
Så bra alt var bra :) Denne følelsen man har når man ligger der første gang man skal ta ultralyd er helt fantastisk <3 jeg har hvert til 2, og gleder meg veldig til oul :D
 
Gratulerer med lille, men lurer faktisk på om man kan se kjønn så tidlig i svangerskapet? Når jeg vær 11+3 så gynekologen at hun kan se det ..men hørte mange at det faktisk ikke er mulig så tidlig?
 
Gratulerer med lille, men lurer faktisk på om man kan se kjønn så tidlig i svangerskapet? Når jeg vær 11+3 så gynekologen at hun kan se det ..men hørte mange at det faktisk ikke er mulig så tidlig?

Han jeg går til sier at bare fra uke 11 til 12 skjer det ganske mye, så fra uke 12 kan han se ganske tydelig hva han tror det blir, da han sier at gutter ofte har et høyere parti (der tissen er) enn jenter, de er mye mer flate. Men han kunne ikke si helt sikkert, men han synes det så veldig sånn ut :)
han hadde rett forrige gang og da var jeg der i uke 11. Men som sagt, det er jo bare hva det ser ut til, da det er veldig tidlig.
Men de som er flinke, pleier å kunne se det rundt uke 12 hvertfall :) kommer kanskje an på hvor bra apparat de har og?

Men man må jo vente å se for å være sikker, folk har jo bommet på kjønn i uke 18 og for den saks skyld, så det blir det det blir når den kommer ut ;)
 
Gratulerer så mye!!❤️ Såå gøy☺️☺️ Jeg skal på tul på onsdag og kjenner på de samme følelsene som deg! Håper inderlig at det er liv der inne:)
 
Håy!

Idag har jeg vært på TUL. Var 12+3 og ville sjekke at alt er i orden, noe det absolutt var.
Tenkte som sist at gudameg, tenk om det er innbilt svangerskap, så måtte jo spørre om det var noen der, noe det heldigvis var, haha ;)
Alt så kjempe bra ut, en frisk og meget aktiv liten krabat i magen minnet stort om storesøster da hun lå der å sprellet, så da skal vi hvertfall ikke få sitte stille hverken natt eller dag i en del år til ;)

De mente jeg var 12+5, og han trodde med 90% sikkerhet at det blir en gutt denne gangen, så da er jeg heldig å ha en av hver om det er tilfelle. Men uansett lykkelig for at det er friskt hva enn det skulle bli :D

Er hvertfall super happy for at alt stor bra til, og at det var noen der ja ;)

Vis vedlegget 155600
Gratulera!:D så kjekt at allt er bra med baby! eg og var på ultralyd i dag! 12+6 allt sto bra til her også og veldig aktive her og <3:D
 
Så gøy, godt å se de syns jeg :)
 
Fantastisk :D Fikk en gjenopplevelse av min egen ul når jeg leste om din. Man blir jo helt forelska I den lille som ligger deg og spreller :D
 
Gratulerer med lille, men lurer faktisk på om man kan se kjønn så tidlig i svangerskapet? Når jeg vær 11+3 så gynekologen at hun kan se det ..men hørte mange at det faktisk ikke er mulig så tidlig?

14 uker sier de her!
 
Gratulerer, så deilig!
 
Gratulerer :)
 
gratulerer så mye med den lille nydelige sprelleren :D herlig å se de slik <3
 
Gratulerer så mye!!❤️ Såå gøy☺️☺️ Jeg skal på tul på onsdag og kjenner på de samme følelsene som deg! Håper inderlig at det er liv der inne:)

Det er det helt sikkert, men det er veldig deilig å få det bekreftet. :D Masse lykke til, det er så deilig følelse å få sett det med egene øyne, da blir det liksom veldig virkelig <3 <3
 
Kan endelig puste lettet ut etter tul jeg også!! Hurra☺️ En frisk og fin liten baby- verdens beste følelse! Endelig ble dette så mye mer virkelig❤️
 
Back
Topp