Jeg har vært på skattejakt på gården vår*bilder*

Frk.Knerten

Forumet er livet
Jeg tok en liten runde på stabburet og ene låven vår i stad og jeg fant ting jeg ikke ante at vi hadde. Jeg skulle egentlig bare finne noen melkespann,men det var så mye mer[:D]

Tror det blir både bord og sofa ut av disse[:)] Hadde helt glemt at vi hadde så mange

Denne er ikke noen skatt sånn sett,men jeg har ønsket meg en benk i hagen.Så hvorfor ikke bare male denne hvit å spare litt penger?

Disse melkespannene er etter sambos farfar. det til venstre er fra 1942 og de to andre er fra 1945 og 1947. Alle har navnet hans gravert på seg[:D]

Blandt denne haugen er det dype vinduer,speilrammer,bilderammer og doble haspevinduer[:D]Gleder meg til å få fikset på en del av det å få det inn i huset[:)]

Dette skapet falt jeg helt for,og jeg er usikker på om det skal få beholde fargen sin eller om det skal bli hvitt..

Jeg fant noen andre store ting også,men de ligger under masse rart på stabbnuret så jeg må vente til etter påsken med å vise dere så jeg får ryddet litt[:)]

WOW!!!! for noen skatter!

Heeeeldiiiiig!!![:D][:D][:D]

Har en bu med skatter her også, gleder meg til å gå gjennom den også når skolen og eksamen er ferdig!![:D][:D]

ÅÅÅÅH så mye stiliiiiig ! ! !

jeg vil også ha en gård som jeg kan skattejakte litt i...

Åh, heldiggris!!!!

Åj, så heldig du er!! emoticon

Back
Topp