Jeg har vært flink:)

Friele

Glad i forumet
Da har jeg endelig fått støvsugd og vaska bilen innvendig, samt festa basen og bilsete til lillemann:) Det tok litt på, men godt å fortsatt føle at en kan få til noe! Da er iallefall alt klart til hjemturen! Også skal bilen på verksted i morgen, greit at den ikke ser ut som et grisehus! Hehe. 

Flink du er!  Godt å ha ting klart.

Fikk gjort det samme her i går! :) Tar meg selv i å titte bak flere ganger i løpet av en biltur. Er så koselig å se når ting kommer på plass :)

Kjempeflink! Her blir det ikke like store forandringene hver dag, men tar litt om gangen og kommer stadig nærmere mål. Skulle jeg ikke rekke alt, så kan jo mannen gjøre det meste også. Må si jeg gleder meg til å være HELT klar!

Ivvi skrev:
Kjempeflink! Her blir det ikke like store forandringene hver dag, men tar litt om gangen og kommer stadig nærmere mål. Skulle jeg ikke rekke alt, så kan jo mannen gjøre det meste også. Må si jeg gleder meg til å være HELT klar!

Dette er vel det største prosjektet jeg har klart å fullføre i løpet av den siste tiden.. ellers går det ganske tregt her også;) Så må si at jeg er ganske fornøyd med å ha klart det i dag! HELT klar vet jeg nesten ikke om man kan bli;P hehe, ta en dag om gangen iallefall, det meste går av seg selv igrunn:) 

Back
Topp