Og ønsker ikke si noe til noen av de før julaften, så jeg må være kreativ. Den ene er "damekveld" hos mamma 1. november da hun blir 55 og den andre er storfeiring av stefaren 22.november, en 50-årsdag med 100 gjester.
Den 50-årsdagen klarer jeg enklere da jeg også har arbeidshelg den helgen og kan bruke det som unnskyldning til og ikke "ta helt av", men den intime "damekvelden" blir verre...
Lurer på å kjøpe meg en god flaske alkoholfri rødvin og helle den nedpå ei flaske vanlig vin. Putte Onico-snus i vanlig snusboks og håpe ingen tilbyr meg noe annet
Ja jeg må kjøre den helt ut for alle veit at jeg aldri ville slutte med snus uten god grunn!
Lillesøstra mi veit da, så hun kan hjelpe til litt.
Noen som har gode tips? Og kanskje tips til en god alkoholfri rødvin? Gjerne noe som smaker litt valpolicella-aktig
Nytter ikke å komme med tips om at "jeg kjører etc" for DET er ingen unnskylding hos oss 
Den 50-årsdagen klarer jeg enklere da jeg også har arbeidshelg den helgen og kan bruke det som unnskyldning til og ikke "ta helt av", men den intime "damekvelden" blir verre...
Lurer på å kjøpe meg en god flaske alkoholfri rødvin og helle den nedpå ei flaske vanlig vin. Putte Onico-snus i vanlig snusboks og håpe ingen tilbyr meg noe annet
Ja jeg må kjøre den helt ut for alle veit at jeg aldri ville slutte med snus uten god grunn!Lillesøstra mi veit da, så hun kan hjelpe til litt.
Noen som har gode tips? Og kanskje tips til en god alkoholfri rødvin? Gjerne noe som smaker litt valpolicella-aktig

Last edited: