Jeg har to bursdager foran meg..

EmVee

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Og ønsker ikke si noe til noen av de før julaften, så jeg må være kreativ. Den ene er "damekveld" hos mamma 1. november da hun blir 55 og den andre er storfeiring av stefaren 22.november, en 50-årsdag med 100 gjester.

Den 50-årsdagen klarer jeg enklere da jeg også har arbeidshelg den helgen og kan bruke det som unnskyldning til og ikke "ta helt av", men den intime "damekvelden" blir verre...:p

Lurer på å kjøpe meg en god flaske alkoholfri rødvin og helle den nedpå ei flaske vanlig vin. Putte Onico-snus i vanlig snusboks og håpe ingen tilbyr meg noe annet :hilarious: Ja jeg må kjøre den helt ut for alle veit at jeg aldri ville slutte med snus uten god grunn!

Lillesøstra mi veit da, så hun kan hjelpe til litt.

Noen som har gode tips? Og kanskje tips til en god alkoholfri rødvin? Gjerne noe som smaker litt valpolicella-aktig :D Nytter ikke å komme med tips om at "jeg kjører etc" for DET er ingen unnskylding hos oss :laughing002

Last edited:
Og ønsker ikke si noe til noen av de før julaften, så jeg må være kreativ. Den ene er "damekveld" hos mamma 1. november da hun blir 55 og den andre er storfeiring av stefaren 22.november, en 50-årsdag med 100 gjester.

Den 50-årsdagen klarer jeg enklere da jeg også har arbeidshelg den helgen og kan bruke det som unnskyldning til og ikke "ta helt av", men den intime "damekvelden" blir verre...:p

Lurer på å kjøpe meg en god flaske alkoholfri rødvin og helle den nedpå ei flaske vanlig vin. Putte Onico-snus i vanlig snusboks og håpe ingen tilbyr meg noe annet :hilarious: Ja jeg må kjøre den helt ut for alle veit at jeg aldri ville slutte med snus uten god grunn!

Lillesøstra mi veit da, så hun kan hjelpe til litt.

Noen som har gode tips? Og kanskje tips til en god alkoholfri rødvin? Gjerne noe som smaker litt Valipocella-aktig :D Nytter ikke å komme med tips om at "jeg kjører etc" for DET er ingen unnskylding hos oss :laughing002

Synes det høres ut som du har en god plan! Husk at folk som regel er fokusert på seg selv :p Om du drikker alkoholfri rødvin fra vanlig flaske så tviler jeg på at folk kommer til å tenke på deg i det hele tatt :) Har blitt "lurt" av venninner som har gjort det samme flere ganger!

Var på hyttetur forrige helg I DK, og gjorde dette. Tømte ut noe gammel billig vin som vi aldri kommer til å drikke fra barskapet, tømte over alkoholfri vin, smuglet dem i bagasjen.
Kjøpte noe 20 krs vin og latet somom det ar de jeg åpnet. Slang over onico i en vanlig snus boks. Hadde i tillegg med 3 ølbokser som jeg åpnet på vei til toalettet, som jeg erstattet med vann. Fungerte helt topp, de fleste legger ikke merke til sånt rundt seg:)

Høres ut som du har en god plan;)
Jeg skulle vært på bursdagsfeiring igår kveld, den tok jeg en spansk en på med at jeg ikke hadde barnevakt(sambo er på sjøen)
Men neste helgs bryllup slipper jeg ikke unna, så der får jeg si at jeg går på antibiotika og ikke kan drikke. :rolleyes:

Jeg kjøpte Alkoholfri rødvin da j skulle på bursdag forrige helg - smaker ikke mye godt.. orker ikke drikke den faktisk. Men alkoholfri hvit eller cider? Eller øl?
Høres ut som du har god plan for å skjule graviditeten:shy::Heartbigred

Back
Topp