Jeg har testet...

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Negativ[:'(] Men nå har jeg ikke peiling på hvor jeg er i syklusen da.. Men på mandag for to uker siden hadde jeg en bitteliten blødning, noe jeg antok var el. Derfor testa jeg i dag. Tickeren min er egentlig vill gjetning. Men det er snart tre uker siden jeg tok ut spiralen, så det burde jo skje noe snart!! Ingen tegn til tanta heller.. Hormonspiral forandrer jo ikke syklusen, så det skal jo ikke ta lengre tid enn vanlig[&:]

kanskje du testet for tidlig..krysser fingrene for deg eg[:)]

huff ja, jeg håper det!! For jeg pleier ikke å ha sånn pms.. Buker bare å ha knallvondt i magen når jeg har tanta på besøk. Nå har jeg jo brystverk og stikkinger i magen. Kan jo være at kroppen jobber litt ekstra etter at hormonspiralen ble tatt ut da, at det er det jeg kjenner.. ikke vet jeg[&:] Og kvisene kunne jeg FINT ha klart meg uten!! Har jo hatt disse symptomene i over to uker, så denn sinnsykt uvelkomne tanta burde dukke opp snart!!!!!!!!

Hmm.. Merkelig dette ja![&:]

Jeg kan lite om dette da, men det første som slo meg var at det er kroppen som venner seg til et liv uten hormonspiralen.. (hørtes sikkert veldig rart ut)
Men om du får mensen alikevel så har du jo en gyllen mulighet til å finne ut mere om syklusen din, og bare kjøre på![;)]

Ønsker deg iallefall lykke til med testing. Hadde vært morsomt med enda en positiv test i oktober. [;)]

Klem fra meg!

ja, det er nok det. har bestilt meg tester på nett nå, så da kan tanta bare komme!! [;)] . Jeg velger å tro at jeg ikke er gravid, så slipper jeg å bli så skuffa når TR dukker opp[:D]

Back
Topp