Jeg har tatt magebilde uke for uke

Har ikke utstyr til å få ordna så fine bilder, så har ikke ordna det like bra selv. Men håper du fortsetter, syns det er kjempekult å se slike.

Så fin mage [emoji173]
Begynte ca uke 11 å ta bilder med Lillegull på 3.5.
Har ikke kommet i gang her enda denne gang. Har litt ekstra på magen fra før så har bare sett feit ut ikke babymage enda [emoji28]

Jeg gjorde det første gangen. Fra uke12. Tenkte å starte nå også fra uke12. Men plutselig var jeg i uke13[emoji14] får begynne til helgen.

Så fine bilder! Du ser nydelig ut, misunner deg magen din:) Her ser man ingenting enda selv om jeg er 13+3 Om du tar bilder hver uke så blir sikkert disse veldig morsomme for deg og ditt barn å se på senere!

Så fine bilder! Du ser nydelig ut, misunner deg magen din:) Her ser man ingenting enda selv om jeg er 13+3 Om du tar bilder hver uke så blir sikkert disse veldig morsomme for deg og ditt barn å se på senere!

Tusen takk! :) ja magen kom enda tidligere denne gangen en sist, det er så morsomt når man begynner å se at man faktisk er gravid. Er du førstegangs eller? :)

Veldig fine bilder! Og så fin mage du har allerede! Sist tok jeg et bilde høygravid og et bilde med gutten 3 dager gammel som jeg holder der magen var. Synes det ble veldig fint og gjør det nok igjen. Skulle jeg gjort dette hver uke måtte nok jeg også investert i nytt undertøy først [emoji23]

Veldig fine bilder! Og så fin mage du har allerede! Sist tok jeg et bilde høygravid og et bilde med gutten 3 dager gammel som jeg holder der magen var. Synes det ble veldig fint og gjør det nok igjen. Skulle jeg gjort dette hver uke måtte nok jeg også investert i nytt undertøy først [emoji23]

Tusen takk! :)
Har sett et slikt bilde før, å det er jo bare så skjønt! Du får kjøpe deg et snasent undertøysett som du kun bruker for anledningen da vettu ;)

Tusen takk! :) ja magen kom enda tidligere denne gangen en sist, det er så morsomt når man begynner å se at man faktisk er gravid. Er du førstegangs eller? :)

Dette er faktisk nummer 2 så jeg gledet meg til å få mage litt tidligere! Synes det er så vakkert med gravidmager❤️ Men fortsatt helt flat Satser på at den kommer plutselig!

Back
Topp