Jeg har sykt søtsugbehov, er det bare jeg?

mammas3gullunger

Elsker forumet
jeg har så sukkerbehov så jeg blir sprø snart.. Skal jo helst ned noen kg til da.. ( jeg ammer ikke heller) Er det ikke krom man bør ta?? Kan spise en stor sjokoladeplate om dagen.. sukk [:@]

Samme her, spiser lett en hel sjokoladeplate på en førmiddag, men jeg ammer da, og vekten raser nedover, så trenger nok kaloriene ;)

Men kjipt om vekten står stille eller går opp da, da må du nok til å dra litt selvdisiplin over deg selv ;)

Får ta meg en tur på helsekosten.. vekten står litt stille nå... gikk ikke noe fortere ned når jeg ammet de 2 andre, men husker ikke at jeg var så søtsyk heller.[:'(][:@]

Du er IKKE alene...
Vurdert krom selv,men usikker på om man kan ta det når man ammer også...
Jeg delammer,så jeg må være litt varsom.

Men,jeg prøver å spise frukt,yoghurt,og ikke minst PØSE på med MASSE vann,men nytter nesten ikke.
Konstant gira på sukker [X(]

Jeg er også sykt sukkersugen om dagen, sitter med sjokoladen ved siden av meg nå[X(]
så rart! trodde det bare var meg jeg[8D]

Herregud, jaaa! Jeg ammer, så tror ikke jeg legger på meg så veldig mye, men jeg er fæl på å spise sjokolade som flere andre her [8D]

hmmmm?? jeg har ikke hatt sukkersug ennå, og jeg har ikke drikket brus eller spist godis på over en månede. men det kommer nok nå ved jula. 

har mista lysta på alt jeg[:'(] Mat,godteri..ja ALT!! tvinger meg selv til å spise og drikke masse på grunn av amminga..men minner ikke gubben meg på det så seriøst glemmer jeg det![&:]

Oh yes. Føler meg litt truffet her jeg sitter med en stooor kopp kakao med sjokoladeis oppi [:D] Jeg fullammer, så jeg har nok godt av en del kalorier. Men føler jeg tar litt av noen ganger, en sjokoladeplate eller en pose med seigmenn får ikke ligge lenge her i hus. Selvkontroll? nope [&o]

ORIGINAL: Joffen

You`re not alone[:)] Her og!

spiser kaker, kake eller sjokolade hver dag [:(][8D][&:][:@][:'(]

oh yes..hadde store planer om å gå ned i vekt men den gang ei..vekta står stille, det er vel takket være ammingen..hadde vell sett ut som et fjell viss ikke:p

du er ikke aleine.. her måå jeg ha noe søtt i løpet av en dag ellers tørner jeg..
men har begynt å knaske isbiter igjen og det har faktisk hjulpet[;)]

ORIGINAL: hensja

*kremt kremt* Jeg har nettop spist opp en boks med pepperkakedeig på bare noen få dager, og sjokoladekalenderen er tømt for lenge siden (noe min kjære ikke vet... Han tror at jeg tar en hver dag...) Huff å huff...

he he.. har lyst til å kaste meg over min kalender, men vi DELER.. ( kan jo skylde på 2 åringe hihi) Skulle til å lage pepperkaker med lillegutt nå, men istedenfor sitter jeg å dytter i meg deigen og det er halv boks igjen.. Herregud jeg må styre meg..

Går litt opp og ned her.. Noen dager MÅ jeg ha sukker, mens andre dager er lettere..

Jeg fullammer, og vekten går fortsatt nedover.

Men, jeg vet fra forrige gang at amming ikke trenger å være noen slankekur.

Sist gikk jeg ned rett etter fødselen og la på meg masse mens jeg ammet.

Orker ikke det der en gang til, så prøver å være litt forsiktig.

Jeg er ikke feit nå, men skulle gjerne ha gått ned 5-6 kilo til. (Og klart å bli der..)

kan ikke spise sjokolade eller drikke brus jeg, snuppa får så vondt i magen da.
Egentlig likså greit, skal jo ned 25kg til[:D] vekta går fortsatt ned!

Da e synd å sei da, men no ette øve 3 mnd, så har eg fortsatt et ekstremt søtsug [&:]
Blir heilt tussete om eg ikkje får sukker i løpet av dagen [:-]

ORIGINAL: lillemille88*

Jeg er også sykt sukkersugen om dagen, sitter med sjokoladen ved siden av meg nå[X(]
så rart! trodde det bare var meg jeg[8D]

samme her[8D]

Back
Topp