Jeg har sydd body!

*Angels*

Glad i forumet
Klarte ikke å vente verken på sytråd eller trykknapper (samme pakke), som ikke kom idag heller! [:'(]
Så jeg sydde en body. Med blå tråd, og foreløpig knappenåler istedenfor trykk-knapper. [8D]
Mistenker den er veldig bred til lillemann. men det får jeg justere på neste body! [:)]
Fulgte oppskriften.

Den var kjempefin [:D]

Hvor har du funnet/kjøpt oppskrift?

ORIGINAL: merete_80

Den var kjempefin [:D]

Hvor har du funnet/kjøpt oppskrift?

Det er Ottobre mønster. fra bladet 1/2011. =D
Om du har noen kjekke mønster å bytte med kan jeg tegne opp og sende til deg. [:)]

ORIGINAL: Babymomy

Så kult stoff, hvor fikk du tak i det??

Dette har jeg funnet på Stoff & Stil, men når jeg sjekka nå finner jeg det ikke igjen så de har kanskje slutta å selge det? [:(]

Kjempefin!
Body har jeg ennå ikke prøvd meg på. Innbiller meg at det tar laaaang tid, med masse ufine gloser pga, all den kantinga [8D]

Og du, den pakken har ikke noe form for sporing?!

Den var fin [:)]

Tusen takk alle sammen. [:D]

ORIGINAL: *atina*

Kjempefin!
Body har jeg ennå ikke prøvd meg på. Innbiller meg at det tar laaaang tid, med masse ufine gloser pga, all den kantinga [8D]

Og du, den pakken har ikke noe form for sporing?!

Det tok ikke lang tid i det HELE tatt og jeg syntes faktisk kantinga gikk lekende lett på denne i forhold til andre ting jeg har prøvd. Nederst på beina og i halsen er det bare å kante som på en bukse. Så det er egentlig bare i skrittet og rundt armene det må kantes på den "dumme" måten. [:D]

Jeg sendte mail til Leanne, og de svarte at det var MANGE som hadde etterlyst pakker, og andre kunder hadde det gått opimot 10 dager før de fikk pakken så posten har visst store problemer. [:@][:'(]

Nydelig body. Lekkert stoff du har brukt[:D]

Nydelig, du er så flink at jeg blir inspirert oxo[:)]

Den ble jo knallflott [:D]

Ender nesten alltid opp med å endre noe på andre versjonen av alle mønster jeg [;)]

Stilig body[:)]

Tusen takk jenter! 
Søm er gøy jo!!!

Tenker nok at jeg prøver meg på en versjon med korte ermer og litt lengre bein som da kan bli en sommerdrakt! [:)]

Suuupersøt!!! Sommerdrakt var det første jeg tenkte på da jeg så den :)
Men jeg må spørre, hva bruker du til å kante armer og bein, er det vanlig ribb?
Kjempefint i alle fall :)

woow!
denne likte jeg!!
Og sååå stilig med pinnsvin!

TUSEN TAKK alle sammen! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Mammaia 81

Suuupersøt!!! Sommerdrakt var det første jeg tenkte på da jeg så den :)
Men jeg må spørre, hva bruker du til å kante armer og bein, er det vanlig ribb?
Kjempefint i alle fall :)

Ja, det er vanlig ribb. I halsen og rundt beina er det på samme måte som om du kanter beina og livet i ei bukse. Og så er det kanting rundt armene og i skrittet.
Jeg så etter ribb i hobbybutikken her og fant en som ikke var fullt så grov men veldig fin. Så det er en veldig finribba ribb jeg har brukt.

Spørsmål ; syr du ribben i halsen & armene på innsida med tvillingnål ??
Erger meg at det ikke blir pent når jeg gjør det ; men likte din !!
Kanskje jeg må invistere i tvillingnål... og finne ut hvordan jeg trer den [;)]

Finribba ribb ja :D
Takk for hjelp :)

I halsen har jeg først sydd ribben rett mot rett med elastisk raksøm (som på ei bukse)
Så har jeg brukt tvillingnål etterpå slik at kantene blir bretta nedover og sydd fast. Skjønte du det? [:-]

På armene har jeg først også her sydd rett mot rett og så har jeg bretta over og inn på innsiden og sydd med tvillingnål.

vet ikke om du skjønte noe av dette. jeg er elendig på å forklare.

Denne var kjempesøt. Så nydelig stoff du har brukt [:)]

Back
Topp