Jeg har sovet 8 timer i natt

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Mannen min var oppe EN gang og gav småen smokken - men han roa seg med en gang, så jeg rakk ikke å våkne av det engang[:-] (Jeg som har pleid å våkne av hvert minste knyst fra knøttemann[8|]..)

Var herlig å få sove så lenge - sammenhengende[:D]
Noen andre som har fått en (eller flere) HELE netter?[8|]

Å så deilig! Vår rekord er 6 timer sammenhengende. Håper du får mange flere slike fremover..[;)]

ORIGINAL: Sara73

Å så deilig! Vår rekord er 6 timer sammenhengende. Håper du får mange flere slike fremover..[;)]
Takk i like måte[;)]

Ja jeg er så heldig at lillegutt sover fra 24-07.30!! Helt fantastisk! Han har gjort dette siden han var 3 uker! [:D] [:D] [:D]

Har hatt 2 netter med 5 timers sammenhengende søvn. Gurimalla det var skjønt! Håper ikke d blir så lenge mellom hver slik [;)]

Tja...lengste han har sovet i strekk er ca.6 timer.... men når han våkner på natten tar jeg han opp i senga og så sover vi videre ! så jeg syns jeg sover godt om natten jeg da, selv om jeg er våken et par ganger...

Jeg må nok opp en til to ganger om natten jeg da. Men så legger gullet seg kl.20 hver kveld og står opp igjen i 8 tiden om morgenen. har som regel et måltid i 2 tiden og kanskje et i 5 til 6 tiden. Det er jeg godt fornøyd med. Da får vi litt voksen tid på kvelden siden alle tre legger seg samtidig.[:D]

Heldige dokke e! Sida eg kom fra sjukehuset er d lengste eg har sovet i strekk 4 timar.. Småen legg seg kl. 9, får ei flaske ca 12, så pupp igjen kl 2, kl, 5 og kl 7... då tar eg han opp i senga, men då er han våken til vi står opp i 9-10 tida... Er som regel oppe og skifter ei bæsjebleie i løpet av natta også..

Deilig det å få en hel natt. Jonas sover fra 6 - 7 timer om natten. 

Lillegull her har vært kjempe flink de siste 3 nettene!!![:)]
Nå siste natta sov ho 9timer...Sovna rundt 22-tiden...
Er rundt da ho blir trøtt og vil sove!
Kjempe deilig om det fortsetter!!![:D]

Back
Topp