Jeg har slutta å røyke!

Pulverhexa

Betatt av forumet
Nesten iallefall! [:D] Har bare hatt 1 sigarett siden tirsdag, og nå er det lørdag kveld! Stolt, ja! [:D] Bestemte meg for å slutte da jeg fikk positiv test (3+6), har bare hatt EN liten sprekk....

Flere som har slutta?

Så utrolig bra!! jeg har aldri røyka men har en sambo som sliter skikkelig med å slutte så det er nok veldig tøft å slutte ja...

ORIGINAL: Matros

Så utrolig bra!! jeg har aldri røyka men har en sambo som sliter skikkelig med å slutte så det er nok veldig tøft å slutte ja...

Det er jo ingen hemmelighet at det er vanskelig å slutte å røyke, men på den annen side, så har man jo aldri (sjeldent iallefall) en bedre grunn til å slutte enn når man er gravid, så hittil har det gått veldig greit... [:D] Skal bare fylle babyhuset til den lille med kjærlighet! [:D]

ORIGINAL: MarensMamma

Jepp, sluttet på madag når testen var positiv [:)]

Så bra! Ganske deilig egentlig, syns du ikke? [:D]

Jeg røyker (desverre) enda.. Men jeg skal slutte, har igrunn planer om å ha siste dagen i morgen.. Klarte fint å slutte med sønnen min, men da trappa jeg ned.. Slå meg gjerne i hue med noe hardt, for jeg vet jeg er en idiot, men den tette røyken er blitt en vanesak, å iallefall god å ha når man er nervøs for SA (som jeg hadde i mai).. Selvom røyking kan bidra til å gi deg SA.. Huff, skal ikke være lett.. Men, jeg VET at jeg skal slutte ! Vil ikke lille noe vondt [:)]

Så flinke dere er! [:D] 

Så flinke dere er!

Jeg sluttet å røyke for ca 4 mnd siden. Samboeren sa nemlig at vi kunne prøve å få barn når vi hadde betalt ned noe gjeld. Og røyk koster jo endel penger. Så da sluttet jeg :)

Eg tok den siste røyken 12. juni, omtrent samtidig med EL...

No er det uaktuelt å røyke!!

Jeg røyker ikke selv, men må si at dere som har klart å slutte har gjort en kjempejobb! Fortsett sånn [:D]

Back
Topp