Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var ikke spiler i disse, men de hadde veldig mange forskjellige der både med og uten spiler.Var de med spiler?
Jeg kjøpte en uten spiler som var i str S-L som virket myk og behagelig. Men fikk jo tidenes fæleste pupper i dem. Kanskje jeg skal ut igjen og kjøpe noen skikkelige bh-er![]()
Haha. Sikkert den samme jeg kjøpteHar også kjøpt på HM, bruker 85dd så kan ikke kjøpe bh på HM til vanlig. Men denne amme bhen i st Lvar ok uten spiler.Fikk stygge hengepupper da, så brukes bare hjemme![]()
Signerer den. De spilene klyper. Kappahl sine er godeÆæææh, de fra HM er ikke noe gode!!!De "spilene" som skal rette ut stoffet under armene, bøyer seg utover, og man får endene kjørt langt inni siden
Jeg har måttet kjøpe andre og kan ikke bruke de fra HM lenger... Men kan virkelig anbefale KappAhl sine til samme pris
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Ja, hørte også at de med spiler fra HM var helt grusomme. Lurer på om de på lindex også var okÆæææh, de fra HM er ikke noe gode!!!De "spilene" som skal rette ut stoffet under armene, bøyer seg utover, og man får endene kjørt langt inni siden
Jeg har måttet kjøpe andre og kan ikke bruke de fra HM lenger... Men kan virkelig anbefale KappAhl sine til samme pris
Enig!jeg prøvde de en dag her,og sovnet på sofaen..og når jeg våknet,hadde jeg så vondt under armene!Ææææh, de fra HM er ikke noe gode!!!De "spilene" som skal rette ut stoffet under armene, bøyer seg utover, og man får endene kjørt langt inni siden