Jeg har shoppet ;-)

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
I dag fikk jeg endelig summet meg til å kjøpe amme bh ;) De billigste på hennes (2 for 199) og de satt som støpt. Veldig deilig. Og enda gøyere, sist jeg handlet bh var jeg 75B, nå måtte jeg faktisk opp i 80C :D Morsomt;)

Heldiggris!!
Her må jeg i spesialbutikk for å kjøpe bher, bruker 80HH, umulig å finne noe i `vanlige` butikker, da den ene puppen er så mye større enn den andre.. Bhene jeg kjøper koster opp mot 1000-,, dyrt, men det er verdt det.
Kjøpte en ammebh på Babyshop i L for noen uker siden, og håper den kommer til å funke i starten under ammingen, hvis ikke må jeg i spesialbutikken igjen ;)

Ja der sa du noe, jeg må også ut å kjøpe amme-bh snart, lei av å gå i halterneck bikinioverdeler :p

Var de med spiler?

Jeg kjøpte en uten spiler som var i str S-L som virket myk og behagelig. Men fikk jo tidenes fæleste pupper i dem. Kanskje jeg skal ut igjen og kjøpe noen skikkelige bh-er :)

Var de med spiler?

Jeg kjøpte en uten spiler som var i str S-L som virket myk og behagelig. Men fikk jo tidenes fæleste pupper i dem. Kanskje jeg skal ut igjen og kjøpe noen skikkelige bh-er :)
Det var ikke spiler i disse, men de hadde veldig mange forskjellige der både med og uten spiler.
De jeg kjøpte, satt veldig godt på, og var super behagelige, men alle pupper er jo forskjellige :p;)

Har også kjøpt på HM, bruker 85dd så kan ikke kjøpe bh på HM til vanlig. Men denne amme bhen i st Lvar ok uten spiler.Fikk stygge hengepupper da, så brukes bare hjemme ;)

Har også kjøpt på HM, bruker 85dd så kan ikke kjøpe bh på HM til vanlig. Men denne amme bhen i st Lvar ok uten spiler.Fikk stygge hengepupper da, så brukes bare hjemme ;)
Haha. Sikkert den samme jeg kjøpte :D

Jeg har kjøpt 1 amme-bh selv, og fått et par ubrukte, men puppene mine har vokst så lite så vil ikke kjøpe flere før eventuell melkeproduksjon er i gang her! Har iallfall noe som forhåpentligvis kan brukes inntil jeg orker å dra å handle etter fødselen.
Var på Lindex i går for å hente den gratis body som kom i den ene babypakka, og da hadde de jaggu amme-topp (t-skjorte) på salg til 70 kr, så det tok jeg med meg! ;-)

Ææææh, de fra HM er ikke noe gode!!! :P De "spilene" som skal rette ut stoffet under armene, bøyer seg utover, og man får endene kjørt langt inni siden :( Jeg har måttet kjøpe andre og kan ikke bruke de fra HM lenger... Men kan virkelig anbefale KappAhl sine til samme pris :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ææææh, de fra HM er ikke noe gode!!! :P De "spilene" som skal rette ut stoffet under armene, bøyer seg utover, og man får endene kjørt langt inni siden :( Jeg har måttet kjøpe andre og kan ikke bruke de fra HM lenger... Men kan virkelig anbefale KappAhl sine til samme pris :)

Signerer den. De spilene klyper. Kappahl sine er gode :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ja, hørte også at de med spiler fra HM var helt grusomme. Lurer på om de på lindex også var ok :)? Husker en venninne snakket om de

Enig!jeg prøvde de en dag her,og sovnet på sofaen..og når jeg våknet,hadde jeg så vondt under armene!:( stoffet hadde gnikket seg skikkelig inn i huden! Mente jeg kjøpte fra Triumph sist,men nå finner jeg ikke den gode typen igjen..

Har prøvd alle fra HM nå, og synes de er helt grusomme. Borer seg inn i huden... Jeg kjøpte Bravido på Name it, dyre men vel verdt pengene :)

Godt vi er forskjellige ;) Jeg liker de veldig godt. De satt godt på og klemte ikke noe sted:) men alle er forskjellige, heldigvis.. Hvis ikke hadde det blitt kjedelig.

Jeg skal kjøpe et par ordentlige ammebh på Change når produksjonen er skikkelig i gang :)

Back
Topp