Jeg har søkt på leilighet i Oslo igjennom OBOS!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Nå må dere krysse fingrene for meg, jenter!!!! Får svar 7 april[;)] Det er en 2 roms på nesten 60kvm på Bogerud til 7200 kr i mnd. Og det er billig[:D] Jeg har 29 år i ansinitet i Obos, så krysser fingrene for at jeg får denne[8D]

Jeg skal krysse alt som går ann å krysses, 7200 for en 2 roms er billig.

Tusen takk[:D] Ja, det er kjempe billig. Så får meg å måtte nesten ut med 10.000 kr[:'(]

Oi se her ja! Krysser fingrene for at du får den!! Kjekt med lang ansinitet! Har du fått medlemskap i fødselsgave eller noe slikt?

ORIGINAL: Actrine

Oi se her ja! Krysser fingrene for at du får den!! Kjekt med lang ansinitet! Har du fått medlemskap i fødselsgave eller noe slikt?

Jeg overtok bestefar sitt medlemskap og da fikk jeg fra det året jeg ble født[:D]

Lykke til[:D]
Men jeg syns ikke 7200 er så veldig billig jeg da men det er vel sånn markedet er nå til dags. [8|] Hvor stort er det der dere bor nå da?[:)]

Det var noe helt annet før i tiden, da var det billig å bo da[:D]

Håper virkelig at du får den!!!

Skal krysse alle fingre!!

ORIGINAL: liki

Lykke til[:D]
Men jeg syns ikke 7200 er så veldig billig jeg da men det er vel sånn markedet er nå til dags. [8|] Hvor stort er det der dere bor nå da?[:)]

Det var noe helt annet før i tiden, da var det billig å bo da[:D]

Nå bor vi jo i Halden og her er prisene latterlige billige hahaha[:D] Her har vi 80kvm til 5800kr.

Krysser alt jeg har for at du får leiligheten! [:D]

Seriøst, det var billig! Det er jo billigere enn man får det her i Moss og [&:][:D]
Krysser fingrene for at dere får den [:D]

*krysser fingrene*

Krysser fingrene!! Jeg er også obos-medlem... har beholdt medlemskapet selv om jeg flyttet langt unna, for kanskje en av ungene trenger det når de blir store

Spennede håper du får leilighet
 bare vær obs på en  ting, husker når jeg søkte på leilighet der så var depostumet på leiesum x6 påOBOS sine leilighet [&:]

eller så kan kan jeg anbefalle deg å sjekke ut olav thone de har også utleieleiligheter.

ORIGINAL: silje a

Spennede håper du får leilighet
bare vær obs på en  ting, husker når jeg søkte på leilighet der så var depostumet på leiesum x6 påOBOS sine leilighet [&:]

eller så kan kan jeg anbefalle deg å sjekke ut olav thone de har også utleieleiligheter.

Ja, jeg vet-. Men de har gått ned til 4x husleia nå[;)]

Så bra å høre at de har gått ned[:)]

Krysser fingrene for deg jeg!!!

Back
Topp