Jeg har så vondt

SuperPoPs

Glad i forumet
Jeg har utrolig vondt neders i magen min, også nøys jeg akkurat og det var HELT UTROLIG VONDT!!!

Uff, flere enn meg som har det slik, eller er dette uvanlig ?

ORIGINAL: *dreamer*

Det er helt normalt, det er bare fordi det vokser der nede[:D] Det er vanlig at det gjør vondt når man nyser fordi ligamentbåndene strekker på seg[:)]

Æsj ja,hadde sånn sistgang er ekkelt[:'(]

er syyykt vondt da !

Uff, føler meg så stusselig jeg.. For husker nesten ingenting fra forgjegang [&o]

Jeg har perioder med skikkelig "tak" og har også sånne stikkende smerter når jeg nyser eller reiser meg brått.

jeg også kjenner det der[:'(] men kan ikke si det er kjempevondt da...men kjenner det skjer ting der nede[:)] spesielt om jeg strekker på meg eller reiser meg fort opp

jippi. flere som me jo.. har vondt på venstresida av bekkene heile tia.. men når e nyse så føles d ut som scenene minska 5 cm :P

jeg har savnet de smertene, for det betyr jo at det vokser der nede[:D] men i natt da jeg skulle snu meg strakk det noe sinnsykt på høyre siden [:)] en "god" følelse[:D]

Men kan grunn til at jeg ikke har så mye strekksmerter nå være at jeg har vært gravid så mange ganger at de båndene er ganske slakke??

Husker ikke så mye fra sist heller, men husker de voksesmertene og at jeg var sikker på at det var farlige SA smerter hele tida... var litt småhysterisk for alt som kom til å gå galt i 1.tri [:D]

ORIGINAL: SistemannIMagen

jeg har savnet de smertene, for det betyr jo at det vokser der nede[:D] men i natt da jeg skulle snu meg strakk det noe sinnsykt på høyre siden [:)] en "god" følelse[:D]

Men kan grunn til at jeg ikke har så mye strekksmerter nå være at jeg har vært gravid så mange ganger at de båndene er ganske slakke??
Hehe,måtte flire litt av den her asså,selvom det var seriøst ment,hehe.Ble veldig søtt egentlig,når du liksom nesten: Uff,jaja jeg får vel ikke vondt jeg da [X(]

Hehe[8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: SistemannIMagen

Hehe,måtte flire litt av den her asså,selvom det var seriøst ment,hehe.Ble veldig søtt egentlig,når du liksom nesten: Uff,jaja jeg får vel ikke vondt jeg da [X(]

Hehe[8D]

Helt vanlig [:)] Livmoren vokser og strekker seg og dytter på alt rundt. Husker at jeg sist hadde vanvittig vondt i lyskene.. 

Back
Topp