Jeg har så vondt

lillasmurf

Elsker forumet
Noen ganger har jeg så vondt i venstre lyske...![&:] Det er sånn at jeg nesten ikke klarer å rette ut foten/stå oppreist, og å gå.[:(] Jeg halter skikkelig, og plutselig kan beinet mitt svikte under meg. Ikke klarer jeg å legge vekten på det heller.. Har vært sånn noen dager nå, og har også kjent det litt i høyre lyske idag..
Noen som har kjent det samme/noe lignende?? Tenkte jeg skulle ta det opp med jordmor til onsdag.
I tillegg så har jeg fått utrolig mye vann i føttene. Anklene mine er stooore!! Sitter mye med beina opp og drikker mye, men syns det ser like ille ut jeg..[&:] Igår begynte det i fingrene også.. Syns dette kom så brått på. Plutselig på fredag så hadde jeg de tømmerstokkene til ankler![8|] Mannen har vært flink til å massere føttene mine hver kveld.[:)]snille kjæresten.[:)] Syns bare det er litt skummelt at det kom så brått....[8|][:(]

Jaja...det var dagens syt fra meg[:(]- og idag er jeg 34 + 1![:D]
Ble litt langt og det her...

Tror kanskje du burde ta deg en prat med jordmor eller lege, hevelse og at at du drikker mye er jo symtomer på svangerskaps diabetes....
det med lysken har jeg og, fikk beskjed om at det er muskler, en bruker jo kroppen annerledes når en går gravid, men kunne også være bekkenet for min del har bekkenløsning og jeg da..

Ja, jeg tenkte jeg skulle snakke med jordmor når jeg skal til henne på onsdag. Svangerskapsdia. er det nok ikke for jeg drikker for å få vekk hevelsene, ikke fordi jeg er tørst, men skader jo ikke å sjekke litt.[:)]
Har tenkte litt på om det er muskulært, men kanskje det er nedpress også?? Har spurt ei venninne, og ho sa det stakk i underlivet... Det gjør det ikke her.. Men har kranglet en del med ryggen og bekkenet mitt så har kanskje noe med det å gjøre... Får håpe jordmor har et svar eller to.[;)]

ORIGINAL: tuttrun

Ja, jeg tenkte jeg skulle snakke med jordmor når jeg skal til henne på onsdag. Svangerskapsdia. er det nok ikke for jeg drikker for å få vekk hevelsene, ikke fordi jeg er tørst, men skader jo ikke å sjekke litt.[:)]
Har tenkte litt på om det er muskulært, men kanskje det er nedpress også?? Har spurt ei venninne, og ho sa det stakk i underlivet... Det gjør det ikke her.. Men har kranglet en del med ryggen og bekkenet mitt så har kanskje noe med det å gjøre... Får håpe jordmor har et svar eller to.[;)]

Min jordmor sa i hvertfall at det hatte noen med bekkenplagene mine og muskler å gjøre, men du har jo en litt mer ekstrem værson enn meg da .. får håpe det gir seg når hode har festet seg :0) jordmor sa det kunne blir bedre da :0)

Back
Topp