lillasmurf
Elsker forumet
Noen ganger har jeg så vondt i venstre lyske...![&:] Det er sånn at jeg nesten ikke klarer å rette ut foten/stå oppreist, og å gå.[:(] Jeg halter skikkelig, og plutselig kan beinet mitt svikte under meg. Ikke klarer jeg å legge vekten på det heller.. Har vært sånn noen dager nå, og har også kjent det litt i høyre lyske idag..
Noen som har kjent det samme/noe lignende?? Tenkte jeg skulle ta det opp med jordmor til onsdag.
I tillegg så har jeg fått utrolig mye vann i føttene. Anklene mine er stooore!! Sitter mye med beina opp og drikker mye, men syns det ser like ille ut jeg..[&:] Igår begynte det i fingrene også.. Syns dette kom så brått på. Plutselig på fredag så hadde jeg de tømmerstokkene til ankler![8|] Mannen har vært flink til å massere føttene mine hver kveld.[:)]snille kjæresten.[:)] Syns bare det er litt skummelt at det kom så brått....[8|][:(]
Jaja...det var dagens syt fra meg[:(]- og idag er jeg 34 + 1![:D]
Ble litt langt og det her...
Noen som har kjent det samme/noe lignende?? Tenkte jeg skulle ta det opp med jordmor til onsdag.
I tillegg så har jeg fått utrolig mye vann i føttene. Anklene mine er stooore!! Sitter mye med beina opp og drikker mye, men syns det ser like ille ut jeg..[&:] Igår begynte det i fingrene også.. Syns dette kom så brått på. Plutselig på fredag så hadde jeg de tømmerstokkene til ankler![8|] Mannen har vært flink til å massere føttene mine hver kveld.[:)]snille kjæresten.[:)] Syns bare det er litt skummelt at det kom så brått....[8|][:(]
Jaja...det var dagens syt fra meg[:(]- og idag er jeg 34 + 1![:D]
Ble litt langt og det her...